Septynios didžiausios internetinių svetainių klaidos

Reklamos agentūros JWT atliktas tyrimas parodė, kad 69 proc. žmonių sprendimą pirkti priima apsilankę internetinėje svetainėje. Reikia suprasti, kad tinklalapis nėra rinkodara – tai tik jos dalis. Tad, norėdami išvengti žemiau pateiktų klaidų, turėtumėte įvertinti, kas yra jūsų verslo tikslinė rinka, kokią pridėtinę vertę jiems sukursite, kokia jūsų misija, kaip save pozicionuosite.

Daugiau nuotraukų (1)

Technologijos.lt

2014-04-14 14:25, atnaujinta 2018-02-14 16:31

Žemiau pateikiamos klaidos, dažniausiai pastebimos įmonių tinklalapiuose:

1. Neaiškus internetinės svetainės tikslas

Ko gero, dažniausiai daroma klaida prieš kuriant internetinę svetainę tai, jog nėra nustatomas jos tikslas. Kuriant verslą yra įprasta išsikelti tikslus ir jų siekti. Projektuojant internetinį tinklalapį būtina nuspręsti, koks bus jo tikslas. Verslininkas, neturintis užsibrėžto tikslo, dažniausiai, veikia chaotiškai, bando lygiuotis su konkurentais. Ar visa tai duos norimą rezultatą? Ko gero, apie tai nėra susimąstoma.

2. Per daug judančių elementų

Pastaraisiais metais labai populiarios tapo pagrindiniame puslapyje besikeičiančios skaidrės. Jomis bandoma pateikti pačią svarbiausią ir pirkėją pritraukiančią informaciją reklaminiuose skydeliuose. Tačiau šie skydeliai turi tam tikrų minusų. Kadangi jie juda, blaško dėmesį, o tai gali erzinti pirkėją. Dar blogiau, jei svetainėje juda daugiau nei vienas elementas – tokiu atveju internetinė svetainė tampa tikru atrakcionų parku.

3. Sudėtinga rasti svarbiausią informaciją

Šiais laikais interneto naršytojai yra labai nekantrūs ir itin taupo savo laiką. Jeigu jiems tenka užtrukti, norint surasti reikalingą informaciją jūsų internetinėje svetainėje, nesitikėkite, kad jie pasiliks ar ateityje naudosis jūsų paslaugomis. Lankytojui patinka sistemingai sudėliota informacija bei jos glaustumas, konkretumas. Toks svetainės stilius rodo pagarbą lankytojui ir jis tai vertina.

4. Tvarkos trūkumas

Jei pasikviestumėte svečius į netvarkingus namus, turbūt, jums būtų gėda. Internetinė svetainė taip pat turi pasižymėti tvarka. Dėl netvarkingai sukeltos vaizdinės medžiagos, pasirinkto netinkamo svetainės dizaino lankytojas gali susidaryti neigiamą įspūdį.

5. Gramatinės ir stiliaus klaidos

Internetinio tinklalapio lankytojas nebūtinai privalo būti raštingas, bet jo kūrėjas privalo. Akį rėžiančios stiliaus ir gramatinės klaidos sudaro prastą internetinės svetainės įvaizdį. Taisyklingas tekstas ir rišlus minčių dėstymas parodo, kad jūsų darbai yra puikiai organizuoti ir esate disciplinuotas.

6. Nekokybiškos nuotraukos

Vaizdinė medžiaga greičiau patraukia potencialaus pirkėjo dėmesį, negu žodinė. Prastos kokybės nuotrauka rodys jūsų abejingą ir neatsakingą požiūrį į klientą. Didelė tikimybė, kad tai pastebėjęs svetainės lankytojas gali likti abejingas jūsų teikiamoms paslaugoms.

7. Erzinanti reklama

Jei jūsų verslas uždirba iš reklamos, nereikia pamiršti, kad reklamuotojai jums moka dėl lankytojų srauto. Tikrasis jūsų klientas yra internetinės svetainės lankytojas. Taikydami agresyvias reklamos formas galite prarasti potencialius svetainės lankytojus.

Šiame straipsnyje pateikti pagrindiniai punktai, į ką reikėtų atkreipti dėmesį, projektuojant internetinius tinklalapius. Kita vertus, dėmesys turi būti skirtas kiekvienai detalei. Suprantama, kad sunku būti visų galų meistru, tačiau visada galima pasitarti su ekspertais. Tai dažnai nieko nekainuoja, o rezultatas būna neįkainojamas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.