Neoficialiai skelbiama, jog „Yahoo“ generalinė direktorė Marissa Mayer ruošia pasiūlymą „Apple“, kad ši padarytų „Yahoo“ numatytuoju paieškos varikliu telefonuose „iPhone“ ir planšetėse „iPad“ vietoje šiuo metu naudojamos „Google“. Nors vartotojai gali patys nustatyti „Yahoo“ ar „Bing“ paieškos sistemą, dauguma jų nustatymų nekeičia ir naudojasi „Google“ paieška.
Tapusi pagrindine paieškos sistema „Apple“ įrenginiuose, „Yahoo“ užsitikrintų šimtų milijonų lankytojų srautą, o tai leistų smarkiai padidinti pajamas iš reklamų internete.
Laikas tam parankus: „Apple“ ir „Google“ santykiai pastaraisiais metais gerokai pašliję. 2012-aisiais „Apple“ atsisakė „Google Maps“ žemėlapių tarnybos ir pakeitė ją savo programėle. „Apple“ balso asistentę „Siri“ aptarnauja „Bing“ paieškos sistema. O „Apple“ kovos teismuose su „Samsung“ dėl patentų pažeidimų iš tiesų yra karas su „Google“ prižiūrima „Android“ operacine sistema.
Visgi norėdama, kad „Apple“ atliktų tokį reikšmingą pakeitimą, „Yahoo“ turėtų pasiūlyti itin kokybišką produktą. Todėl, neoficialiais duomenimis, „Yahoo“ tobulina kontekstinės paieškos sistemą, kuri būtų dinamiškesnė nei „Google“ paieška.
Ko gero, ir pati „Google“ nesileis taip lengvai išmetama iš šilto guolio. Ypač, jei tai grėstų karūnos netekimu.