Įmonėje nėra tvarkos? Išbandykite „Tasker“!

Darbuotojai klaidžioja po visą Lietuvą. Klientai vėluoja atsiskaityti už paslaugas. Darbas atliktas, o klientas nepatenkintas kokybe. Arba apsimeta paslaugos negavęs. Kaip visa tai suvaldyti? Užmirškite dokumentus ir antspaudus – jau yra paprastesnis sprendimas.

Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

May 8, 2014, 12:56 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 4:35 AM

Ketvirtadienį oficialiai pristatyta paslauga „Tasker“, skirta įmonėms, kuriose darbuotojai atlieka užduotis ne vienoje vietoje. Tai – debesų kompiuterija paremtas sprendimas, leidžiantis kurti užduotis ir stebėti jų atlikimą nuotoliniu būdu. Tereikia darbuotojus aprūpinti išmaniaisiais įrenginiais (telefonais ar planšetėmis) su „Android“ operacine sistema ir įdiegti „Tasker“ programėlę.

Biuro darbuotojai užduotis gali paskirstyti interneto naršyklėje, o mobilieji darbuotojai jas gauna mobiliojoje aplikacijoje. Vadovai gali stebėti darbų eigą realiu laiku, gauti darbuotojų veiklos ataskaitas ir elektroninius važtaraščius su kliento parašu į biurą.

Šis sprendimas gali būti naudingas įvairioms kompanijoms, pradedant nedidele maisto pristatymo į namus įmone, baigiant didele logistikos bendrove.

„Tasker“ paslaugą galima užsisakyti „Tele2“ salonuose. Jos kaina priklauso nuo poreikių, o viena licencija (t.y. darbo vieta) kainuoja 50 Lt per mėnesį.

„Šį produktą baigėme kurti prieš kelis mėnesius, turime jau kelis klientus. Kodėl tai pristatome dabar? Nes norėjome išsilaižyti visas klaidas, nupoliruoti ir išpuošti taip, kad viskas veiktų gerai“, – sakė „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas Mindaugas Kežionis.

Kaip tai veikia?

Tarkime, turite logistikos įmonę, kurios darbuotojai pristato prekes kuriame nors mieste ar visoje Lietuvoje. Gavęs naują užduotį darbuotojas telefone ar planšetėje mato, kur ir kada prekė turi būti pristatyta, gali fiksuoti kelionę ir darbo trukmę, atvykęs į vietą ir prekę pristatęs – paimti kliento parašą. Jei bendrovė teikia paslaugas, darbuotojas gali nufotografuoti, kaip ji buvo atlikta.

Iki šiol Lietuvoje tokiais technologiniais sprendimais daugiausia naudojosi didžiosios bendrovės. Paprastai jie kuriami pagal specialų užsakymą, todėl yra brangūs ir sunkiai pritaikomi kitoms bendrovėms.

Be to, įprasta tokiems IT sprendimams naudoti specialius duomenų perdavimo terminalus, o „Tasker“ diegiamas į paprastas planšetes ir išmaniuosius telefonus. Tai dar labiau sumažina išlaidas ir leidžia verslui gauti grąžą iš naudojamų išmaniųjų įrenginių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.