„Facebook“ sieks suvienyti mobilias programėles

Didžiausias socialinis tinklas pasaulyje „Facebook“ žengia link mobiliojo interneto suvienijimo, kaip „Google“ suvienijo tradicinį internetą, prognozuoja Lietuvos mobiliųjų programėlių kūrėja „Lemon Labs“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-05-09 13:33, atnaujinta 2018-02-14 03:32

Anot „Lemon Labs“ vadovo Tomas Dirvonsko, „Facebook“ prieš kelias savaites programų kūrėjams paskelbtos naujienos buvo rimtas pareiškimas, kad „Facebook“ nėra tik socialinis tinklas ir turi rimtų ambicijų nugalėti „Google“ mobiliajame internete.

Galės prisijungti ir anonimiškai

„Facebook“ neseniai programų kūrėjams skirtoje konferencijoje „F8“ pristatė kelias naujienas dėl bendrų mobiliojo interneto standartų sukūrimo. Prisijungimas prie mobiliųjų produktų naudojant „Facebook“ paskyrą ir iki šiol buvo populiariausias būdas, o dabar pasiūlyta galimybė jungtis ir vartotojams, kurie rūpinasi savo privatumu – „Anonymous Login“ galimybė, kuomet vartotojai galės prisijungti prie mobilių produktų neperduodami savo duomenų paslaugos teikėjui. „Dalis vartotojų bijo dalytis „Facebook“ duomenimis, nes bijo, kad jų duomenys bus paviešinti“, – sakė T.Dirvonskas.

„Lemon Labs“ vadovo teigimu, tiek „Facebook“, tiek „Google“ ar „Apple“ šiuo metu konkuruoja, kaip padėti verslams pasiekti kuo didesnį vartotojų srautą.

„Visiems verslams reikia vartotojų, jų srauto bei paties vartojimo. „Google“ reklamos tinklas internete „AdSense“ kol kas yra pagrindinė kompanijos „Google“ „melžiama karvė“, tačiau dabar vyksta kova dėl mobiliojo interneto. Vienas mūšių laukas – kuriai operacinei sistemai kuriama programėlė, „iOS“ ar „Android“, yra kova tarp „Apple“ ir „Google“. Kitas kovos laukas – per kurią reklamos platformą bus bandoma pritraukti vartotojų, kas gaus pinigus iš verslo: „Google AdSense“, ar naujasis „Facebook“ tinklas. „Facebook“ vienareikšmiškai tampa savotišku pasu į mobiliąsias aplikacijas, tad „Google“, manau, yra labai susirūpinę“, – vertino T.Dirvonskas.

Reklamą pritaikys naršytojui

T.Dirvonsko teigimu, reklama vartotojus iš esmės erzina, tad „Facebook“, „Google“ ar kitos kompanijos siekia vartotojui pateikti reklamą, kuri labiausiai atitiktų jo poreikius.

„Facebook“ apie vartotoją turi daugybę duomenų, tad iš esmės žino, kas jam aktualu. Reklama, rodoma per „Facebook“ reklamos tinklą, bus tikslesnė, priimtinesnė, o verslui padidins grįžtamąją naudą. Akivaizdu, kad šis tinklas siekia įsitvirtini kaip pagrindinis reklamos kanalas mobiliajame internete ir interneto versle šiuo metu pirmaujančiai „Google“ dėl šito turėtų būti labiausiai neramu“, – sakė T.Dirvonskas.

Naršysime tarp programėlių

T.Dirvonskas pastebėjo, kad dar viena svarbi „Facebook“ naujiena – sistema „AppLinks“, leidžianti telefone keliauti tarp skirtingų aplikacijų.

„Iki šiol telefone keliauti tarp kelių programėlių – kaip kad tradicinėje naršyklėje keliaujame nuorodomis internete – buvo gana sudėtinga, turėdavome išjungti programą ir įjungti kitą. „Facebook“ pasiūlius standartizuotą sistemą, šis tinklas žengia rimtą žingsnį link mobiliojo interneto pasaulio suvienijimo, kaip „Google“ sujungė interneto svetaines su savo paieška. Sistemą pritaikius daugelyje programėlių, galėsime tarp jų keliauti vieno mygtuko paspaudimu“, – prognozavo T.Dirvonskas.

„Facebook“ reklamos tinklą vieni pirmųjų pasaulyje pritaikė lietuvių startuolis programėlėje „Vinted“, jį panaudojo ir kitų lietuvių kurtas renginių paieškos programėlė „Yplan“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.