Antradienį verslo partneriams skirtame renginyje D.Strömbergas pareiškė, kad šiais metais „Omnitel“ didelį dėmesį skirs savitarnos paslaugoms, klientų patogumui, asmeniniams sprendimams ir su turiniu susijusioms paslaugoms.
„Kalbant apie turinį, šiais metais pristatysime dvi paslaugas. Viena iš jų bus susijusi su muzika ir ji apvers jūsų gyvenimus aukštyn kojomis. Bet tai – viskas, ką kol kas galiu pasakyti“, – teigė D.Strömbergas.
Nei kokio pobūdžio tai bus paslauga, nei kada jos galima tikėtis „Omnitel“ atstovai kol kas neišduoda.
Laukia daiktų interneto bumo
Verslo klientus mobiliojo ryšio operatorius pakvietė norėdamas pristatyti „įrenginys įrenginiui“ (angl. machine to machine, M2M) tendencijas ir paslaugų valdymo platformą.
„TeliaSonera“ M2M paslaugų padalinio vadovas Hansas Dahlbergas pastebėjo, kad šios paslaugos leidžia ne tik pagerinti klientų patogumą, bet ir padidinti veiklos efektyvumą, taupyti laiką bei pinigus. „M2M yra tarsi internetas – jis bus integruotas visur ir atliks reikšmingą vaidmenį mūsų kasdieniame gyvenime“, – teigė jis.
Skandinavijos šalyse šio sektoriaus augimas siekia per 30 proc., o remiantis prognozėmis, 2017-aisiais prie interneto prijungtų daiktų šiame regione bus 2,6 karto daugiau nei žmonių. Tai – milžiniškos galimybės mobiliojo ryšio operatoriams, mat norint prijungti daiktą – automobilį, sveikatos stebėjimo įrenginį ar kitą prietaisą – prie interneto dažniausiai reikia mobiliojo ryšio kortelės.
„Omnitel“ verslo klientams buvo pristatyta „TeliaSonera“ grupės sukurta M2M paslaugų valdymo platforma, kuri leidžia įmonėms pačioms valdyti savo telemetrijos paslaugas. Platforma pasauliniu mastu buvo pristatyta šiemet vasarį vykusiame „Mobile World Congress“ Barselonoje.
Ši M2M paslaugų valdymo platforma skirta Šiaurės ir Baltijos šalių verslo klientams. Ja naudojasi tokios bendrovės, kaip „Tesla Motors“, o Lietuvoje naujosios paslaugų valdymo platformos galimybes jau pradėjo testuoti dvi transporto kontrolės sprendimus teikiančios įmonės.