Daugiausia lietuvių internetu perka bilietus į renginius (25 proc.) ir drabužius (23 proc.). Estijoje ir Latvijoje drabužiai yra perkamiausia internetu prekė, juos el. parduotuvėse yra įsigiję 30 proc. estų ir 16 proc. latvių.
Kitos Lietuvoje internetu įsigyjamos prekės – buities prekės (jas pirko 16 proc. lietuvių), avalynė (14 proc.), kvepalai ir kosmetika (14 proc.), knygos, muzika ir filmai (12 proc.), dešimtadalis gyventojų internetu pirko kompiuterius ir jų dalis.
Didelė dalis (44 proc.) šalies gyventojų renkasi apsipirkimą lietuviškose el. parduotuvėse. Tai rodo, kad pasauliniams prekybos tinklams priklausančioms el. parduotuvėms svarbu turėti vietines atstovybes ir klientų aptarnavimo skyrius, į kuriuos galėtų kreiptis vartotojai.
Šalies gyventojai, paklausti apie tai, su kuo jiems asocijuojasi el. parduotuvės, dažniausiai minėjo žemesnes nei įprastose parduotuvėse kainas (17 proc.). Be to, vartotojai interneto parduotuves sieja su patogumu pirkti (14 proc.), nes prekes užsakyti galima bet kuriuo paros metu.
Tokius duomenis atskleidė el. parduotuvės „Stilago“ užsakymu „Spinter tyrimų“ atliktas reprezentatyvus Baltijos šalių tyrimas. Viešosios nuomonės apklausoje dalyvavo 1011 respondentų nuo 18 iki 75 metų.