Pamokymai Monikai Šalčiūtei ir kitoms „Facebook“ žvaigždėms

Visos įžymybės nori turėti kuo daugiau sekėjų (ar gerbėjų) socialiniame tinkle „Facebook“. Tačiau ar užtenka tiesiog turėti daug sekėjų? Ar tai garantuoja, kad jūsų žinutę pamatys daugiau žmonių? „Nebūtinai“, – sako interneto reklamos specialistas Rokas Golcas ir pateikia šūsnį patarimų „Facebook“ žvaigždėms iš Lietuvos.

R.Golcas teigiamai įvertino M.Šalčiūtės idėją aukoti pinigus beglobiams gyvūnams už nuotrauką su ja.<br>V.Balkūno nuotr.
R.Golcas teigiamai įvertino M.Šalčiūtės idėją aukoti pinigus beglobiams gyvūnams už nuotrauką su ja.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-08-27 18:14, atnaujinta 2018-01-28 13:59

Apsilankęs devynių žinomų žmonių, kurie turi bent 20 tūkst. sekėjų, „Facebook“ profiliuose R.Golcas suskaičiavo paskutinių 10-ies jų paskelbtų pranešimų statistiką – komentarų ir „Patinka“ paspaudimų vidurkius.

Nors vieni žmonės turi daugiau sekėjų nei kiti, gerbėjų įsitraukimo lygis skiriasi. Pavyzdžiui, daugiau nei 81 tūkst. gerbėjų turinčios Monikos Šalčiūtės vienas įrašas vidutiniškai sulaukia 1,4 tūkst. „patiktukų“ ir 45 komentarų. Kiek mažiau, apie 73 tūkst. sekėjų, turinčio humoristo Manto Katlerio statistika kur kas geresnė: vidutiniškai apie 3,4 tūkst. „Patinka“ paspaudimų ir 161 komentaras.

Daugiau „like'ų“ sulaukia ir kiti humoristai – Justinas Jankevičius (57,7 tūkst. sekėjų, 1,5 tūkst. „Patinka“) bei Mantas Stonkus (31,9 tūkst. sekėjų, 1,8 tūkst. „Patinka“).

Žurnalistų Andriaus Tapino (beveik 24 tūkst. sekėjų) ir Andriaus Užkalnio (22 tūkst. sekėjų) gerbėjų įsitraukimas taip pat gerokai skiriasi. A.Tapinas vidutiniškai sulaukia apie 1,1 tūkst. „patiktukų“ ir 51 komentaro, A.Užkalnis – 92 „patiktukų“ ir 8 komentarų.

Specialisto patarimai

R.Golcas pastebi, kad kiekviena „Facebook“ įžymybė turi savo tikslus ir strategiją, kaip sudominti savo sekėjus. Savo tinklaraštyje Golcas.lt jis pateikia keletą patarimų, kaip sekėjų įsitraukimą būtų galima pagerinti:

Daugiau įvairaus turinio. Jei visada skelbėte nuotraukas, gal verta pristatyti ir kitas turinio rūšis? M.Katlerio filmuotas „ledinio kibiro iššūkis“ susilaukė labai daug „like’ų“ ir komentarų. Aišku, dviejų iššūkių nepadarysi, būtų galima skelbti daugiau vaizdo įrašų. Svarbu, kad jie nebūtų per ilgi. Tik nespręskite iš vieno pranešimo apie jo sėkmę, pasistenkite naują turinio rūšį išbandyti bent 4–6 kartus.

Nuotraukos su idėja. Man visai patiko M.Šalčiūtės idėja aukoti pinigus beglobiams gyvūnams už nuotrauką su ja. Ar tai bus sėkminga akcija, pamatysime. Pabandykite sugalvoti savo nuotraukoms temą, sukurti tęstinumą. Gal tai jūs ir jūsų mėgstamiausi matyti automobiliai kelyje? O gal jūs fotografuojate alaus bokalus kiekviename bare? Gal tai patiks jūsų sekėjams ir jie lauks naujos nuotraukos lyg naujos „Sostų karų“ serijos?

Apklausos. Jos, galbūt, labiau tiktų A.Tapinui arba A.Užkalniui, bet apklausos yra labai geras būdas bendrauti su savo sekėjais, sužinoti, kas jiems patinka arba nepatinka. Nereikia to daryti kiekvieną dieną, bet pabandykite bent 2–3 kartus per mėnesį, pasižiūrėkite, ar sekėjams patinka, ar jie noriai atsakinėja.

Knygos apžvalga. Vėlgi, ne visiems tai tinkama, bet tikrai manau, kad Paulius Ambrazevičius tai galėtų padaryti. Jis daug skaito ir aš mielai paskaityčiau trumpą kokios nors įdomios knygos apžvalgą. Žmonės neturi laiko, tad susidomėjusių gali būti nemažai.

Bendradarbiavimas. Kooperuokitės tarpusavyje ir sugalvokite ką nors įdomaus, pasidalinkite tuo su savo sekėjais, juk taip pasieksite keliskart daugiau žmonių. Visi 9 aptarti žmonės kartu turi virš 300 tūkst. sekėjų, tai – labai didelė auditorija.

Mažiau reklamos. Niekam ji nepatinka. Jei jau norite pareklamuoti savo veiklą, renginį ar panašiai, galbūt verta sugalvoti kažką įdomaus? Pvz., Jonas Nainys pasidalina informacija apie renginį, bet niekas nespaudžia „Patinka“ ir nekomentuoja. Tai yra natūralu. Gal verta bent jau prirašyti: „Ei, kas eis kartu su manimi?“ Arba susukti vaizdo įrašą su kvietimu – atrodys asmeniškiau.

„Sunku pasakyti kas veiks, o kas ne. Svarbiausia – bandyti ir stebėti rezultatus. Jei norite, kad kiekviena jūsų paskelbta naujiena pritrauktų vis daugiau susidomėjusių žmonių, turite tobulinti savo turinio strategiją“, – pataria R.Golcas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.