Anot jo, atsižvelgiant į „Apple“ sukurtą monopolį, vartotojų meilę prekės ženklui keičia priklausomybės jausmas, o tai tolygu „moderniai vergovės formai“, skelbia Dailymail.co.uk.
„Problema, su kuria susiduria „Apple“, yra susijusi su lojalumu. Jos kuriamų technologijų ir inovacijų naudojimas vis labiau didina priklausomybę jos ekosistemai, o ne tikrą vartotojų troškimą kurti, bendrauti ir naudoti jos produktus, kaip anksčiau, – pastebi J.Hartas. – Kokia to priežastis? Sąmoningas kompanijos sprendimas tobulinti inovacijas, o ne kurti naujas, viską keičiančias jų formas, kuo ji garsėjo.“
„Carat“ atstovas pridūrė manąs, kad „Apple“ pasiekė klientų lojalumo lubas, o dabar „vartotojų meilę“ keičia vergvaldystė, kuomet atsidavimą ir vidinę motyvaciją keičia įpročiai ir prisirišimas.
Anksčiau ir psichologai yra išsakę nuomonę, kad „Apple“ gerbėjai jos produktus renkasi labiau dėl prisirišimo, o ne dėl realaus poreikio.
Naujųjų „iPhone 6“ ir „iPhone 6+“ užsakymai jau priimami, o prekyboje jie pasirodys rugsėjo 19 dieną. Per pirmąją parą „Apple“ sulaukė rekordiškai daug, 4 milijonų, „iPhone 6“ užsakymų.