„Mes turime laikytis jų („Apple“) taisyklių, tai ne mūsų sprendimas. Tarkim, Švedijoje prekyba „iPhone 6“ prasidėjo prieš kelias savaites. Mes juos spaudžiame dėl geresnių sąlygų. Norėtume Lietuvoje naujus „iPhone“ turėti anksčiau, bet tai nepriklauso nuo mūsų“, – kalbėjo „Omnitel“ prezidentas.
Jo nuomone, šiuo metu viešai „iPhone 6“ prekiaujantys konkurentai nedaro nieko neteisėto, todėl „Omnitel“ dėl to jokių priemonių imtis neketina. Vis dėlto patys į „pilkąją rinką“ lįsti neketina.
Beje, nors šių telefonų dar nepardavinėja, „Omnitel“ tinkle jau yra apie 400 jų naudotojų. Kokiu būdu ir iš kur jie šiuos įrenginius gavo, D.Strombergas spėlioti nesiryžo.
„Iš šių telefonų pajamų negavome, bet džiaugiamės, kad juos pirkėjai naudoja pas mus – tokiu būdu jie gali išnaudoti visas šių telefonų galimybes“, – sakė jis. Viena iš tokių galimybių – 4G ryšys.
„Omnitel“ vadovas patvirtino, kad su „Apple“ deramasi dėl palankesnių prekybos telefonais sąlygų. Paklaustas, kaip nedidelės šalies operatorius gali spausti IT milžinę, D.Strombergas užsiminė, jog tai daroma visos grupės mastu.
„Visa „TeliaSonera“ dėl to derasi. Jei imsite visos grupės „iPhone“ pirkimus, mes esame gana didelis pirkėjas. „TeliaSonera“ turi didžiulę vartotojų bazę. Tad ne tik „Omnitel“, o visos grupės mastu spaudžiame. Ir tai nėra tik Lietuvos problema, panaši situacija yra ir Latvijoje“, – pastebėjo jis.