Atsakymas iš palaidotos močiutės telefono: „Aš jus sergėju“

SMS žinutes į telefoną, kuris prieš daugiau nei trejus metus buvo palaidotas kartu su močiute, siuntę jos artimieji nustėro gavę atsakymą: „Aš jus sergėju, jūs tai ištversite, viskas bus gerai.“

Palaidotos moters artimieji nustėro, kai iš jai priklausiusio telefono numerio sulaukė atsakymo.<br>„123rf.com“ nuotr.
Palaidotos moters artimieji nustėro, kai iš jai priklausiusio telefono numerio sulaukė atsakymo.<br>„123rf.com“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 17, 2014, 9:58 AM, atnaujinta Jan 26, 2018, 11:20 PM

Vėžiu sirgusi britė Lesley Emerson mirė 2011-ųjų liepą, būdama 59-erių. Artimieji į jos karstą įdėjo daiktų, kurie jai patiko, o vienas jų buvo mobilusis telefonas – moteris mėgo rašyti trumpąsias žinutes.

Nors telefonas neveikė, artimieji retsykiais išsiųsdavo L.Emerson priklausiusiu numeriu SMS žinučių – tai jiems padėjo susitaikyti su netektimi. „Mes supratome, kad močiutė niekada neatrašys – tiesiog mes tai darydavome, kad save nuramintume. Ji mėgo rašyti žinutes“, – sakė moters anūkė Sheri.

Tačiau šią savaitę jos širdis nusirito į kulnus, kai iš močiutei priklausiusio numerio gavo atsakymą, rašo Dailymail.co.uk. „Trečiadienio vakarą išsiunčiau žinutę, kurioje parašiau, kaip sekasi šeimai, o ketvirtadienį sulaukiau atsakymo“, – nuostabos neslėpė 22 metų Sheri.

Močiute apsimetęs siuntėjas vėliau parašė dar kelias žinutes, ragindamas nesijaudinti.

Šokiruota anūkė pasiteiravo, kas siunčia šiuos pranešimus, ir gavo atsakymą: „Trikdantis vegetaras.“

„Tai perskaičiusi pasijutau blogai. Buvau šokiruota, nežinojau, ką galvoti, – sakė Sheri. – Turbūt, tas žmogus suprato, kas vyksta, ir vėliau atsiprašė.“

Po L.Emerson mirties mobiliojo ryšio paslaugas jai teikusi bendrovė O2 žadėjo šio numerio neperleisti kitiems asmenims. Tačiau praėjus trejiems metams, panašu, šio pažado neištesėjo – nenaudojamas numeris buvo suteiktas kitam asmeniui.

„Mirus mamai paskambinau į O2 ir pasakiau, kad galiu toliau mokėti už jai priklausiusį numerį. Jie sakė, kad tai nėra būtina, nes jis bus išjungtas ir nenaudojamas, – sakė L.Emerson sūnus Johnas. – Mes esame trumpųjų žinučių mėgėjai. Jei turime ką nors pranešti ar norime ką nors pasakyti, visada siunčiame žinutes. Todėl ir palaidojome ją su telefonu. Žinant, kad dabar kažkas kitas turi mamos numerį, jausmas tiesiog siaubingas. Negalime patikėti, kad O2 taip pasielgė.“

O2 atstovas teigė, jog su šios šeimos atstovais buvo susisiekta, jie bando spręsti iškilusią problemą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.