Kokį poveikį mums daro vaizdo žaidimai?

Geriausi režisieriai, scenarijų autoriai, animatoriai kuria sudėtingus, įtraukiančius vaizdo žaidimus. Šimtai milijonų žmonių kiekvieną savaitę į juos pasineria. Žaidžia būsimosios mamos, vaikai, statybininkai, geležinkelininkai, mokytojai, bankininkai. Įdomu, kaip jie mus veikia?

Pietų Korėjos Kultūros, sporto ir turizmo ministerija bei Lyčių lygybės ministerija inicijavo netikėtą įstatymą: asmenims iki 16 metų uždraudė žaisti internetinius žaidimus nuo vidurnakčio iki 6 valandos ryto.<br>Kadras iš „YouTube“
Pietų Korėjos Kultūros, sporto ir turizmo ministerija bei Lyčių lygybės ministerija inicijavo netikėtą įstatymą: asmenims iki 16 metų uždraudė žaisti internetinius žaidimus nuo vidurnakčio iki 6 valandos ryto.<br>Kadras iš „YouTube“
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 18, 2014, 5:10 PM, atnaujinta Jan 26, 2018, 6:25 PM

Pietų Korėjos Kultūros, sporto ir turizmo ministerija bei Lyčių lygybės ministerija inicijavo netikėtą įstatymą. Asmenims iki 16 metų uždraudė žaisti internetinius žaidimus nuo vidurnakčio iki 6 valandos ryto.

O Ročesterio universiteto mokslininkų tyrimas atskleidė, kad veiksmo žaidimai gali pagerinti regėjimą.

Apie vaizdo žaidimų naudą ir grėsmes sužinosite naujoje „Mokslo sriubos“ laidoje.

Laida „Mokslo sriuba“ – tai ne pelno siekianti jaunų žmonių iniciatyva populiarinti mokslą visuomenėje. „Mokslo sriuba“ kuriama bendradarbiaujant su Baltijos pažangių technologijų institutu. Patronažą šviesiai suteikia Lietuvos nacionalinė UNESCO komisija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.