Tokia galimybė įdiegta atnaujintoje operatoriaus savitarnos aplikacijoje. Nuo šiol ji leidžia fiksuoti taškus, kuriuose tinklo veikimas neatitinka klientų lūkesčių, o tokiu būdu sudarytas žemėlapis leis „Omnitel“ tinklo ekspertams tiksliai planuoti tolesnę tinklo plėtrą.
„Mes turime stipriai išvystytą infrastruktūrą, todėl tolesnis tinklo tankinimas reikalauja operatyviai ir tiksliai fiksuoti aplinkos ar vartotojų elgsenos pokyčius, kurie daro įtaką ryšio kokybei. Tai gali būti nauji statiniai, techniniai įrenginiai, suvešėję lapuočių miškai, taip pat padidėjęs vartotojų skaičius konkrečios bazinės stoties veikimo zonoje ar pakitę jų vartojimo įpročiai“, – sako „Omnitel“ technologijų padalinio vadovas Mindaugas Varanauskas.
Jo teigimu, vartotojai tokius pokyčius pajunta pirmieji, o dabar apie tai jie vienu mygtuko paspaudimu galės informuoti bendrovę. Taip sukaupta informacija bus svarbi efektyviau planuojant tinklo tobulinimo darbus.
„Omnitel“ savitarnos programėlė nustato tikslią kliento buvimo vietą, todėl bendrovės technologijų padalinį realiuoju laiku pasieks konkreti informacija, kur ir kokių ryšio problemų patiria bendrovės klientai. Programėlė veikia ir ne ryšio zonoje. Tokiu atveju telefonas nustato tikslią buvimo vietą naudojant palydovinę vietos nustatymo funkciją GPS, o informacija apie sutrikimą yra išsaugoma telefono atmintyje bei automatiškai išsiunčiama vos tik prisijungus prie tinklo.
„Omnitel“ savitarnos programėlę galima nemokamai atsisiųsti iš „Google Play“, „iTunes“ ir „Windows“ mobiliųjų programėlių platformų.