Susitarimas leis jungti „Twitter“ duomenis su IBM debesų analitikos įrankiais, klientų komunikavimo platformomis ir konsultacinėmis paslaugomis.
„Twitter“ suteikia naują galingą objektyvą, per kurį galima stebėti pasaulį. Tai ir platforma šimtams milijonų vartotojų, ir verslo specialistų, ir tendencijų sintezės priemonė“, – sakė Ginni Rometty, IBM valdybos pirmininkė ir prezidentė.
„Twitter“ generalinio direktoriaus Dicko Costolo teigimu, šis bendradarbiavimas pakeis tai, kaip priimami verslo sprendimai – nuo to, kaip galima pastebėti iškylančias rinkos galimybes, iki geresnio santykio su klientais, partneriais ir darbuotojais.
IBM ir „Twitter“ partnerystė leis papildyti esamus įmonių duomenų šaltinius. Pavyzdžiui, socialinių tinklų ir įmonių duomenų integracija gali padėti paspartinti naujų gaminių kūrimą, numatyti ilgalaikes tendencijas arba tiksliai prognozuoti poreikius remiantis realaus laiko situacijomis, pavyzdžiui, orų prognoze.
„Twitter“ naudotojų nuomonės ir emocijos leidžia patikrinti prielaidas apie valiutų kursų, biržų indeksų pokyčius, polinkius pirkti vieną ar kitą gaminį.