Paprastos priemonės įmonės efektyvumui didinti

Greitis, produktyvumas ir mobilumas – savybės, kurios kiekvieną dieną tampa vis svarbesnės šiandieniniam verslui. Niekam ne paslaptis, kad technologijos gali padėti optimizuoti įmonėje vykstančius procesus, tad verta panagrinėti, kam darbuotojai sugaišta daugiausiai laiko, kokios užduotys stringa, pasiaiškinti, kokių problemų iškyla dažniausiai. Teisingai įvardijus problemą arba pastebėjus galimybę patobulėti, galima smarkiai pagerinti įmonės rezultatus.

Visos programos, padedančios verslui optimizuoti procesus, šiandien yra pasiekiamos iš bet kurio įrenginio bet kurioje vietoje pasitelkus mobilųjį internetą.<br>123rf nuotr.
Visos programos, padedančios verslui optimizuoti procesus, šiandien yra pasiekiamos iš bet kurio įrenginio bet kurioje vietoje pasitelkus mobilųjį internetą.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 5, 2014, 9:02 AM, atnaujinta Jan 22, 2018, 7:04 AM

Neretai daugiausiai įmonės sąnaudų suryja prastas projektų valdymas arba sudėtingos vidinės biurokratinės taisyklės. Tokiu atveju verta pasimokyti iš IT sektoriaus. Programavimu užsiimančiose įmonėse dažniausiai procesams organizuoti ir optimizuoti skiriama labai daug dėmesio, naudojamos projektų valdymo sistemos. Užduotys siunčiamos ne paštu, „Skype“ ar telefonu, o išsiuntinėjamos per sistemą. Kokią tai duoda naudą?

Pirmiausia, užduočių pateikimo šablonas reikalauja geriau jas apgalvoti ir aiškiau formuluoti, o tai padeda greičiau ir kokybiškiau jas išspręsti. Antra, gerokai sumažėja su darbu susijusių trukdžių: ėjimo prie kolegos stalo, keleto kolegų susirašinėjimo laiškais, „Skype“, telefoninių pokalbių ir t.t. Darbuotojas naujas užduotis peržiūri jam patogiu laiku tarp kitų užduočių, jo darbas nepertraukiamas, neblaškomas dėmesys. Užduotys atliekamos viena po kitos svarbumo tvarka, lengviau planuoti savo ir kitų laiką. Trečia, įmonės arba skyrių vadovams lengviau analizuoti įmonės procesus, stebėti darbuotojų užimtumą, objektyviau nuspręsti – didinti arba mažinti darbuotojų skaičių, padėti savo pavaldiniams rasti tinkamus sprendimus, kurie neleistų problemoms pasikartoti.

Projektų valdymo sistemų būna įvairių, tačiau pradėti verta nuo paprastesnių, pavyzdžiui, „Basecamp“ arba „Taskenger“. Jos tinka organizuoti darbą tiek mažose, tiek ir didelėse įmonėse, įmonės viduje arba bendradarbiaujant su laisvai samdomais, mobiliaisiais darbuotojais, gali būti naudojamos atskiruose skyriuose arba siekiant užtikrinti sklandų padalinių ryšį.

Jei procesai stringa ne dėl vadybos, o dėl kitų priežasčių, gali prireikti originalesnių sprendimų ir didesnių investicijų, tačiau gerai apgalvoti ir kokybiškai parengti sprendimai netruks atsipirkti. Iš gerųjų pavyzdžių galima paminėti įmonės „Traidenis“ sprendimą įsidiegti automatinę nuotekų valymo įrenginių būklės stebėjimo sistemą, kuri per mobilųjį internetą leidžia stebėti valymo įrenginių būklę realiuoju laiku iš bet kurios vietos, numatyti galimus gedimus ir laiku imtis prevencijos. Sutaupomos priežiūros sąnaudos ir laikas, o užkirtus kelią didesniems gedimams, tausojama ir aplinka.

Mobiliuosius įrenginius naudoja ir Vilniaus miesto pastatus prižiūrinti bendrovė ADMI – joje įdiegtos technologijos padėjo iki minimumo sumažinti žmogiškųjų klaidų skaičių nuskaičiuojant skaitiklių rodmenis, o tai ne tik sukėlė klientų pasitenkinimą, bet ir padidino įmonės produktyvumą.

Mažesnes vadybos sąnaudas ir didesnį klientų pasitenkinimą logistika besiverčiančioms įmonėms gali užtikrinti transporto kontrolės sistemos, leidžiančios vienoje vietoje realiuoju laiku matyti visus automobilius, jų techninę būklę ir maršrutus. Paslaugas teikiančioms įmonėms užsakymus suvaldyti padeda rezervavimo sistemos, o naudojant pardavimo valdymo programas galima objektyviau sekti pardavimo vadybininkų rezultatus, matyti kliento užsakymų istoriją ir sumažinti informacijos praradimo riziką tuo atveju, jei darbuotojas išeina iš įmonės. Visos dėmesio vertos programos, padedančios verslui optimizuoti procesus, šiandien yra pasiekiamos iš bet kurio įrenginio bet kurioje vietoje pasitelkus mobilųjį internetą.

Galiausiai, technologijos praverčia gerinant klientų aptarnavimo kokybę. Sparčiai populiarėja planšetiniai kompiuteriai, leidžiantys kur kas vaizdžiau pirkėjui pristatyti parduodamą objektą. Pavyzdžiui, nekilnojamojo turto agentai gali bet kada ir bet kur būdami patikrinti objekto vertę, o susitikę su klientais prie dar nepastatyto namo, vietoj brėžinių pateikti vizualizacijas, kuriose bus parodyta, kaip atrodys statinys, kai bus baigti statybos darbai.

Apibendrinant galima pasakyti, kad viskas, kas įmonėje yra sistemiška, gali būti optimizuojama, o klientų aptarnavimo srityje tobulumui ribų niekada nebus. Įmonės procesams valdyti pasitelkęs programuotojų, o klientams aptarnauti – nekilnojamojo turto pardavėjų metodus ir technologijas, bet koks verslas galės džiaugtis didesniu produktyvumu ir geresniais veiklos rezultatais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.