Kauno technologijos universitetas (KTU) šeštąjį kartą pakvietė į renginį
„LT Game Jam 2015 Kaunas“. Jo dalyviai nuo penktadienio iki sekmadienio
vakaro kurs kompiuterinius ir stalo žaidimus.
48 valandas truksiančiame maratone dalyvauja per 100 dalyvių. Tai
studentai, moksleiviai, įvairių profesijų atstovai.
Vienas iš maratono organizatorių Liudas Ubarevičius sakė, kad šis
renginys – pasaulinis. Jame dalyvauja įvairių pasaulio šalių atstovai.
Penktadienį visi vienu metu sužinojo šių metų maratono temą „Ką
darysime dabar?“. Tada Kaune KTU III-uosiuose rūmuose susibūrę maratono
dalyviai susiskirstė komandomis ir ėmėsi darbo.
Daugelis renginio dalyvių kuria kompiuterinius žaidimus.
Į komandą susibūrę šeši kauniečiai – studentai, moksleiviai ir
programuotojai sumanė sukurti socialines problemas atspindintį žaidimą
„Ne laukui“.
Mantas Čarnas pasakojo, kad dalis komandos narių domisi Japonijos
kultūra.
„Japonijoje egzistuoja reiškinys „Hikikomori“. Taip apibūdinami žmonės,
kurie dėl įvairių priežasčių nenori išeiti iš namų, nesimoko, nedirba.
Dažniausiai jie tai daro dėl to, kad jaučia visuomenės nepakantumą“, – pasakojo programuotojas.
Todėl komandos nariai sumanė sukurti personažą – mergaitę, kuri taip
pat nenori palikti namų. Žaidimo kūrėjų užduotis – sugalvoti, kaip ją
priversti palikti namus ir įsilieti į visuomenę.
„Galutinis tikslas – mergaitė turi palikti namus ir tada kyla klausimas – o ką darys dabar?“, -- sakė kita komandos narė Jūratė Račkaitytė.
Kauniečiai sakė, kad jiems svarbu sukurti žaidimo prototipą, kuris
ateityje galėtų būti tobulinamas.
Į vieną komandą susivienijo ir verslininkas Algirdas Stonys bei
moksleivis Reinholdas Kondratavičius. Abiems jiems patinka stalo
žaidimai.
Kauniečiai kuria stalo žaidimą „Epinė komandų kova“.
Jie sumanė fantastinio stiliaus žaidimą. Jo kūrėjai iš
plastilino nusilipdė savo figūras ir pagrindinį priešą – velnią
primenantį epinį titaną. Taip pat kartono lapą suskirstė į kvadratus.
Metant kauliuką žaidėjai sužino, kiek kvadratų turi įveikti. Po
kiekvienu jų guli užduotys bei ginklai.
„Keliaujant tarsi fantastišku mišku turi įvykdyti įvairias užduotis –
išvaduoti nuo vilko močiutę, susigrumti su įvairiais demonais, atimti
iš jų ginklus ar pats juos rasti“, -- pasakojo A.Stonys.
Jo jaunasis kolega pridūrė, kad įvykdyti žaidimo užduotis ir jį laimėti
lengviau, jei tai daro komanda.
„Sunkiausia kurti žaidimo taisykles“, – sakė stalo žaidimo kūrėjai.
A.Stonys ir R.Kondratavičius prisipažino, kad savo žaidimą pradėjo
kurti vakar ir pamiegoję tik kelias valandas toliau tai darys iki
sekmadienio vakaro.
Dar vienas renginio organizatorius Mangirdas Beniušis sakė, kad tikisi,
jog maratono metu Kaune bus sukurta 15 żaidimų.
Prie maratono prisijungė ir Vilniaus bei Klaipėdos atstovai. Ten
žaidimus kuria po 100 ir 300 renginio dalyvių.