Antradienio rytas – be „Facebook“ ir „Instagram“

Antradienio rytą didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ susidūrė su techniniais nesklandumais. Didelė dalis jo vartotojų negalėjo prisijungti prie svetainės, siųsti ar gauti žinučių, taip pat neveikė šiai kompanijai priklausantis nuotraukų socialinis tinklas „Instagram“.

Apie sutrikimus praneša vartotojai iš viso pasaulio.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Apie sutrikimus praneša vartotojai iš viso pasaulio.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 27, 2015, 8:46 AM, atnaujinta Jan 14, 2018, 11:48 PM

Neveikė nei internetinės šių svetainių versijos, nei jų programėlės. Nesklandumai prasidėjo praėjus kelioms minutėms po 8 val. ryto Lietuvos laiku. Apie sutrikimus pranešė vartotojai iš viso pasaulio.

Praėjus mažiau nei valandai nuo sutrikimų pradžios dauguma vartotojų jau galėjo prisijungti prie savo profilių.

Kaip jau tapo įprasta tokiais atvejais, nustojus veikti „Facebook“, kitame socialiniame tinkle, „Twitter“, pasipylė pranešimai apie tai. Vieni vartotojai tiesiog stebėjosi, kad tinklalapis neveikia, kiti laidė standartinius juokelius apie visame pasaulyje padidėjusį darbuotojų našumą, netikėtą sugrįžimą į realybę ir pan.

Kelios programišių grupuotės gyrėsi, kad tai jų darbas, tačiau “Facebook“ atstovai tai neigia. Jie aiškina, kad svetainės veikla sutriko dėl sisteminių pakeitimų. 

Įdomu tai, kad su techniniais nesklandumais „Facebook“ susidūrė likus dienai iki kompanijos finansinių 2014 metų rezultatų aptarimo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.