„Tele2“ pirmadienį tyliai sprendė ryšio problemas

Jei esate „Tele2“ klientas ir pirmadienį susidūrėte su ryšio sutrikimais, nenusigąskite – kaltas ne jūsų telefonas, o ryšio tiekėjas. Kad dalis vartotojų galėjo patirti nepatogumų, įmonės atstovai pripažino besibaigiant darbo dienai, kai problemas jau baigė išspręsti.

Nemuškite telefono – jis nekaltas dėl ryšio sutrikimų...<br>123rf nuotr.
Nemuškite telefono – jis nekaltas dėl ryšio sutrikimų...<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Feb 23, 2015, 4:54 PM, atnaujinta Jan 12, 2018, 1:07 PM

Apie problemas „Tele2" tinkle pranešusi klientė teigė sutrikimus pastebėjusi dar ryte: jai nepavyko paskaityti naujienų telefone, mat įrenginys negalėjo prisijungti prie mobiliojo interneto. Vėliau, jau apie pietus, nepavyko atlikti skambučio. Tai pasikartojo ir dar po kelių valandų. Nesklandumus pastebėjo ir dar keli vartotojai.

Tiesa, kitiems viskas veikė kaip įprasta: ir prisijungti prie mobiliojo interneto, ir paskambinti jie galėjo. Galbūt tai – ne ryšio, o telefonų sutrikimai?

„Tele2“ atstovai patvirtino: dalis vartotojų visoje Lietuvoje pirmadienį galėjo pajusti trumpalaikius sutrikimus. „Šiandien buvo trumpam sutrikęs paslaugų teikimas daliai „Tele2“ ir „Pildyk“ paslaugų vartotojų. Dabar nesklandumai yra baigiami operatyviai pašalinti. Dauguma klientų, kurie galėjo susidurti su nesklandumais, jau gali naudotis visomis paslaugomis“, – sakė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

A.Baranauskas paaiškino, kad apie gedimus klientai nebuvo informuoti, nes incidento mastas buvo itin mažas – problemų galėjo patirti mažiau nei procentas visų klientų (kitaip sakant, iki kelių tūkstančių žmonių). Jo teigimu, sutrikimų priežastis – vieno tinklo maršrutizatoriaus gedimas „Tele2“ infrastruktūroje užsienyje. Lietuvoje ryšio paslaugų srautas buvo nukreiptas alternatyviais kanalais, tad daugumai klientų ryšio sutrikimai buvo pašalinti per porą valandų. 

„Praėjusiais metais baigus tinklo atnaujinimą, klientai su paslaugų tiekimo sutrikimais beveik nesusiduria. Deja, įrangos gedimų visiškai išvengti neįmanoma. Galutinai baigę šalinti sutrikimą, galėsime įvertinti, kokią dalį klientų galėjo paliesti gedimas, ir imsimės priemonių, kad tokių situacijų būtų dar mažiau. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl šių trumpalaikių ryšio sutrikimų“, – pridūrė jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.