Nuo šiol tai, ką pirmiau matote „Facebook“ pranešimų sraute, lemia jūsų pačių naršymo įpročiai ir peržiūrai praleistas laikas, pranešė Mashable.com. Kitaip sakant, kuo ilgiau skaitysite žinutę, žiūrėsite nuotrauką ar video bei skaitysite komentarus, tuo dažniau to asmens pranešimai jums bus rodomi.
„Viskas nėra taip paprasta, tai ne tik matavimas sekundžių, kurias praleidote kiekvienai istorijai, – teigė „Facebook“ inžinierius Ansha Yu. – Vieni žmonės gali praleisti 10 sekundžių skaitydami žinutę, nes ji juos sudomino, o kiti tas pačias 10 sekundžių gali praleisti dėl lėto interneto ryšio.“
Todėl „Facebook“ nusprendė matuoti, kiek konkretus asmuo vidutiniškai praleidžia laiko skaitydamas daugelį srauto žinučių. Tos, kurioms tas pats socialinio tinklo narys skyrė daugiau laiko, yra laikomos svarbesnėmis. „Tai yra aiškus ženklas, kad turinys jam yra svarbus ir įdomus“, – sakė A.Yu.
Taigi jei ilgai žiūrinėsite savo sesers vestuvių nuotraukas, tai pastebėjęs „Facebook“ kitą sykį aukščiau iškels sesers pranešimus su nuotraukomis.
Kompanijos atstovai tikisi, kad šie pokyčiai leis vartotojams pateikti būtent jiems įdomų turinį, o jų praleidžiamas laikas tinklalapyje dar labiau išaugs.
Balandžio mėnesį „Facebook“ atliko dar vieną svarbų algoritmo pakeitimą – nuo tada didesnis prioritetas suteikiamas draugų, o ne mėgiamų puslapių, pranešimams. Be to, žemiau rodomi (arba visai neberodomi) pranešimai apie tai, kad draugas kažką pakomentavo ar paspaudė „Patinka“.