Pažiūrėk, už ką pramogų industrija pripažino virtualią realybę

Siaubo žanras turi daugiausia galimybių išpopuliarėti virtualioje realybėje. Aišku, jei nekalbėsime apie pornografiją.
Siaubo žanras turi daugiausia galimybių išpopuliarėti virtualioje realybėje. Aišku, jei nekalbėsime apie pornografiją.
Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius

2015-09-15 08:56, atnaujinta 2017-10-15 19:38

Galime įsivaizduoti, kad šių metų rugsėjį ateities kartos, kurios gyvens prijungtos prie kompiuterių susikurtuose virtualios realybės pasauliuose, minės, kaip svarbiausią istorinio lūžio momentą. Pirmą kartą „Emmy“ apdovanojimas skirtas produktui, sukurtam VR akiniams. Tad ligi šiol buvusi tik entuziastų žaisliuku, būtent dabar virtuali realybė oficialiai pripažinta pramogų industrijos dalimi.

„Šių metų „Interaktyvios medijos, vartotojo potyrių ir vizualinio dizaino“ apdovanojimas atitenka bendram kompanijų FOX ir „Secret Location“ (Toronte (Kanada) įsikūrusi virtualios realybės studija) darbui „The Sleepy Hollow Virtual Reality Experience“!“

Šį ar labai panašų tekstą išgirsime šių metų „Emmy“ apdovanojimų ceremonijoje, kurią rugsėjo 19 d. transliuos JAV televizijos. Nugalėtoją komisija jau išrinko, tad tai oficialu – pasaulio istorija žengia į naują, virtualios realybės, etapą.

Pirmą kartą virtualius „Raitelio be galvos“ potyrius galėjo išgyventi parodos „Comic-Con“ lankytojai, kuriems šis darbas buvo demonstruojamas pasitelkus „Oculus Rift DK2“.

Kadangi tai siaubo filmo žanras, užsidėjęs akinius žmogus iš asmeninės perspektyvos pamato, koks jausmas, kai begalvis raitelis nukerta tau galvą ir pamojuoja ja prieš tavo paties akis. Gal kūno akis? Bet kūnas jų neturi? Ai, tiek to, nesigilinkim.

Kiekvienas, kas turi „Oculus Rift DK2“, gali šį darbą išmėginti pats per „Oculus Share“ platformą. O kas turi „Google Cardboard“, gali bent jau patirti kito pojūčius, savo telefone pasileidęs čia esantį vaizdo klipą.

Dar vienas „Emmy“ apdovanojimas skirtas komandai, kuri sukūrė dainininkės Taylor Swift vaizdo klipo „Blank Space“ versiją, leidžiančią klipą stebėti 360 laipsnių apžvalgos kampu. „AMEX Unstaged: Taylor Swift Experience“ („Google Play“ versija „Android“ įrenginiams yra čia) leidžia dairytis po visą vaizdo klipe rodomą sceną ir sekti dainininkę ieškant paslėptų užuominų.

Tiesa, šis produktas sukurtas ne virtualios realybės akiniams, o tiesiog planšetiniams kompiuteriams arba išmaniesiems telefonams. Tačiau žmonės jį jau peržiūrėjo daugiau negu milijardą kartų. Akivaizdu, kad tokia T.Swift sėkmė paskatins prodiuserius ir atlikėjus dažniau kurti panašius produktus ir rimčiau žvelgti į virtualios realybės galimybes.

Taigi, ponai ir ponios, patinka ji mums ar ne, o virtuali ateitis jau tapo šiandiena. Ir visai ne todėl, kad parodoje IFA 2015 prie bet kokių virtualios realybės akinių driekėsi didžiausios eilės norinčiųjų juos išbandyti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.