„Tele2“ pasiekė kryžkelę

Pajamos toliau auga, bet pelnas ir klientų skaičius mažėja. Tokius trečiojo šių metų ketvirčio rezultatus pristatę „Tele2“ vadovai aiškino, kad situacija rinkoje išlieka įtempta, bet jie išlieka optimistiški.

P.Masiulio teigimu, pastarąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, mobiliuoju ryšiu persiųsta 120 proc. daugiau duomenų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
P.Masiulio teigimu, pastarąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, mobiliuoju ryšiu persiųsta 120 proc. daugiau duomenų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Oct 21, 2015, 12:17 PM, atnaujinta Oct 8, 2017, 5:46 PM

„Gal tik per krizės įkarštį „Tele2“ neaugo“, – pradėdamas spaudos konferenciją pareiškė kompanijos generalinis direktorius Petras Masiulis.

Trečiąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ bendrosios pajamos siekė 44,2 mln. eurų ir buvo 7,3 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tiesa, kompanijos EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) sumažėjo 2,9 proc., iki 15,1 mln. eurų. EBITDA marža siekė 34,6 proc.

Mažėjo ir klientų skaičius: aktyvių SIM kortelių šio operatoriaus tinkle liko 1,78 mln. Kiek geresnė žinia – pavyko pritraukti daugiau verslo klientų: jų skaičius ūgtelėjo 1,8 proc. ir dabar siekia 144,4 tūkst.

„Tele2“ Komercijos departamento direktorius Petras Kirdeika aiškino, kad klientų mažėja dėl dviejų priežasčių. Pirma, mažėjant paslaugų kainoms vartotojai atsisako antros SIM kortelės, kuri dažniausiai būna išankstinio mokėjimo. Antra – dėl emigracijos mažėja bendras Lietuvos gyventojų skaičius.

Jis taip pat pastebėjo, kad vidutiniškai paslaugų kainos per metus krenta 7–10 proc. Todėl, siekiant išlaikyti pajamų lygį, kompanijos turi ieškoti naujų nišų – kurti naujas paslaugas, siūlyti naujus produktus.

Paslaugoms pingant, jų vartojimas auga. “Pajamas didino augęs naudojimasis internetu ir telefonų pardavimai. Naršymas ir papildomos telefonų funkcijos vis svarbesni, todėl klientai renkasi geresnius ir naujesnius telefonus“, – sakė P.Masiulis.

„Tele2“ vadovo teigimu, pastarąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, mobiliuoju ryšiu persiųsta 120 proc. daugiau duomenų. Gerokai kukliau, apie pustrečio procento, padidėjo „Tele2“ tinkle prakalbėtų minučių skaičius.

„Tele2“ 4G tinklo aprėptis šiuo metu siekia 85 proc. Lietuvos gyventojų, šiuo ryšiu perduodama apie ketvirtį mobiliojo interneto duomenų.

Anot P.Kirdeikos, jau apie 75 proc. parduodamų telefonų yra išmanieji. Įdomu tai, kad nors bendras parduodamų įrenginių skaičius išliko panašus, jų pardavimo pajamos augo trečdaliu.

Iš viso per tris šių metų ketvirčius „Tele2“ pajamos sudarė 120,9 mln. eurų ir buvo 7,5 proc. didesnės nei praėjusiais metais. Bendrovės 9 mėn. EBITDA marža siekė 35,8 proc. – 42,7 mln. litų. Tai 2,1 proc. daugiau nei prieš metus.

Vakar trečiojo šių metų ketvirčio finansinius rezultatus pristatė ir „Omnitel“. Šio operatoriaus pajamos siekė 34,2 mln. eurų ir buvo 8,6 proc. didesnės nei prieš metus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.