„Tele2“ vartotojai liko be interneto

Ketvirtadienio popietę, apie 16 val., „Tele2“ klientai pastebėjo, kad nebegali naudotis mobiliuoju internetu. Kompanijos atstovai teigė problemą sprendžiantys, tačiau tai gali užtrukti. Vartotojai prie interneto prisijungti negalėjo maždaug valandą, po to gedimas buvo panaikintas.

123rf nuotr.
123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Gediminas Gasiulis

2015-11-12 15:14, atnaujinta 2017-10-04 17:35

Papildyta 17.15 val.: Anot mobiliojo ryšio operatoriaus atstovų, problema buvo išspręsta ir vartotojai vėl gali naudotis paslaugomis.

Mobiliojo interneto sutrikimus pastebėję Lrytas.lt skaitytojai nurodė negalintys prisijungti prie interneto svetainių, socialinių tinklų ir naudotis kitais išmaniųjų įrenginių privalumais. Dalis vartotojų negalėjo pasiekti ir kompanijos interneto svetainės Tele2.lt.

Skambučių ir SMS siuntimo paslaugos veikė.

„Tele2“ atstovas Andrius Baranauskas nurodė, kad problemų kilo dėl to, jog užsienyje buvo fiziškai pažeistas svarbus optinis kabelis, kuriuo perduodami interneto duomenys. 

„Taip, turime gedimų tinkle – neveikia duomenų perdavimas. Priežastį jau išsiaiškinome: buvo pažeistas magistralinis kabelis, esantis ne Lietuvoje, šiuo metu jis yra taisomas. Mes Lietuvoje stengiamės nukreipti duomenis aplinkkeliais, kad jie neitų per pažeistąjį kabelį“, – sakė A.Baranauskas. 

Jis patikslino, kad pirmieji sutrikimai tinkle buvo pastebėti apie 15 val. 

Dėl sutrikimų „Tele2“ mobiliojo ryšio tinkle nepatogumų buvo kilę išmaniųjų paslaugų naudotojams. Pavyzdžiui, vilniečiai negalėjo susimokėti už automobilių parkavimą programėle „m.Parking“ ar naudotis viešojo transporto programėle „m.Ticket“.

„Susisiekimo paslaugų“ specialistai rekomendavo už stovėjimą atsiskaityti grynaisiais pinigais parkomate, arba prisijungti prie „m.Parking“ programėlės per kitus mobiliojo ryšio operatorius.

Viešojo transporto keleiviai, spėję įsigyti kelionės bilietus, kontrolės metu jų negalėjo aktyvuoti. Tačiau keleivių kontrolės tarnyba buvo informuota apie sutrikimus, todėl keleiviai nebuvo baudžiami, nurodo „Susisiekimo paslaugos“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.