Buvo sutrikęs „Bitės“ ryšys

Penktadienio popietę „Bitė Lietuva“ klientai pastebėjo, kad sutriko skambučių paslaugos. Kompanija patvirtino, kad tinkle turėjo laikinų sutrikimų.

Sutrikimai „Bitės“ tinkle pastebėti apie 14.20 val.<br>123rf nuotr.
Sutrikimai „Bitės“ tinkle pastebėti apie 14.20 val.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Nov 20, 2015, 1:35 PM, atnaujinta Oct 3, 2017, 4:50 PM

„Šiuo metu turime laikinų sutrikimų, tinklo komanda jau aiškinasi“, – sakė „Bitė Lietuva“ atstovė Žana Jakevičienė. Ji pridūrė, kad neveikia tik skambinimo paslauga – SMS ir mobiliuoju internetu klientai naudotis gali.

Sutrikimai pastebėti apie 14.20 val., jų priežastys kol kas neaiškios.

Praėjus mažiau nei pusvalandžiui dalis klientų vėl galėjo naudotis skambučių paslauga.

„Bitės“ atstovė Ž.Jakevičienė patvirtino, kad sutrikimai buvo pašalinti ir klientai vėl gali naudotis visomis paslaugomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.