Socialinis tinklas aiškina, kad pokyčiai atliekami atsižvelgus į vartotojų pageidavimus ir pastabas, kad jie dažnai nepastebi naujienų, kurias paskelbė svarbūs žmonės, praneša BBC.
„Šiuo atveju mes neskirstome, ar draugas pasidalijo dukters nuotrauka, ar nuoroda į aktualų straipsnį, – teigė kompanijos viceprezidentas Adamas Mosseris. – Mes manome, kad visa tai yra turinys, kuris sieja žmones ir jų draugus. Nuo šiol mūsų sistema tam suteikia didesnę svarbą.“
Jis pridūrė, kad kai kurie naujienų kanalai ar prekių ženklai gali pastebėti, kad sumažėjo jų pranešimų pasiekiamumas, tačiau jis neturėtų būti labai didelis.
Bet kuriuo atveju tokie pokyčiai įtakos verslo klientams turės.
„Facebook“ ilgai skatino rinkti kuo daugiau sekėjų, tačiau ilgainiui tuos surinktus sekėjus pavertė vis mažiau naudingais. Pirmiausia jie sumažino žinučių pasiekiamumą. Dabar jie ketina suteikti didesnę svarbą pranešimams, kuriais pasidalijo jūsų draugai ir šeimos nariai, o ne jūsų sekamos kompanijos ar prekių ženklai.
Tai turės realią įtaką. Ir tai dar vienas įrodymas leidėjams, kurie manė, kad „Facebook“ yra atvira platforma, leisianti jiems pasiekti savo auditoriją, jog jie turi savo paskatas ir tikslus, kurie nebūtinai sutampa su jūsiškiais“, – sakė Harvardo universiteto Niemano žurnalistikos laboratorijos direktorius Joshua Bentonas.
Kiekvieną mėnesį prie „Facebook“ prisijungia apie 1,65 mlrd. vartotojų visame pasaulyje.