Kaunietės sąskaitą išpūtė keli SMS: „Kas čia per absurdas?“

Mygtukiniu telefonu besinaudojanti kaunietė Aurelija, gavusi mobiliojo ryšio operatoriaus sąskaitą už kovo mėnesį, nustėro: ji buvo apie 15 eurų didesnė nei turėtų. Pradėjusi gilintis, moteris išsiaiškino, kad papildomai susimokėti jai reikia už kelias gautas SMS žinutes, kurias ji pati palaikė reklamomis.

Mobiliojo ryšio sąskaita išaugo dėl žaidimų.<br>123rf nuotr.
Mobiliojo ryšio sąskaita išaugo dėl žaidimų.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 10, 2017, 6:52 PM, atnaujinta Apr 8, 2017, 5:38 AM

„Iš numerio 1337 man ateidavo kažkokios žinutės, bet aš jų iki galo net neskaičiau ir viską tryniau, nes atrodė kaip reklama. Telefonas mygtukinis, jame internetas blokuotas, nes aš jo nenaudoju. Neįsivaizduoju, kaip tai nutiko“, – stebėjosi Aurelija.

Anot jos, žinutėse buvo nurodomi „kažkokių žaidimų kodai“. „Nei aš žaidimų žaidžiu, nei aš ten ko galėjau užsisakyti“, – sakė pašnekovė.

Dailės mokytoja dirbanti moteris teigė, kad būdama mokykloje telefoną paslepia. Žaidimų, įsitikinusi Aurelija, neužsakinėjo ir jos paauglė dukra ar, tuo labiau, dar du nė mokyklos nelankantys vaikai.

„Čia aiškiai vyksta kažkokie nešvarūs dalykai. Juk šitaip neturi būti, kad aš gaunu SMS ir už tai moku 2 eurus – kas čia per absurdas? Čia sukčiavimui lygu“, – piktinosi moteris.

Labiausiai ją nustebino tai, kad SMS žinutės jai keliavo nuo vasario 15 iki 21 dienos, o vėliau, lyg niekur nieko, baigėsi, nors ji pati nieko kaip neužsakė, taip ir neatsisakė.

Paslaugas klientei teikianti bendrovė „Bitė Lietuva“ piešia kiek kitokį vaizdą. Anot įmonės Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovės Žanos Jakevičienės, klientė žurnalistui atskleidė ne visą informaciją.

„Susisiekėme su kliente, taip pat su trumpuoju numeriu 1337 pramogines paslaugas teikiančia bendrovė „MobiGW“. Kaip rodo šios bendrovės užfiksuota informacija, iš klientės turimo telefono vasario 15–22 dienomis iš viso buvo atlikta 14 veiksmų telefone esančiame žaidime. Svarbu paminėti, kad gamykliniame klientės turimo telefono modelyje yra įdiegta demonstracinė žaidimo versija, ir vasario 15–22 dienomis užfiksuoti veiksmai rodo, kad į telefoną buvo parsisiųsta pilna žaidimo versija (ir už ją sumokėta), o vėliau buvo žaidžiama ir įvairioms užduotims atlikti buvo panaudojami kodai, siunčiami SMS žinutėmis“, – teigė Ž.Jakevičienė.

Atsižvelgiant į klientės prašymą, „Bitė“ jai užblokavo galimybę naudotis trumpojo numerio 1337 paslaugomis.

„Kad kiti klientai nepatektų į tokias situacijas, kai nėra aišku, ar telefonas galėjo būti panaudotas žaidimams, patartume imtis prevencinių priemonių. Visų pirma, reikėtų apsaugoti telefoną specialiu tik savininkei žinomu kodu, kad telefonu žaidimų tikslais negalėtų pasinaudoti kiti asmenys. Taip pat rekomenduotume nustatyti išlaidų kontrolę tokiai sumai, kurią viršijus klientė gaus pranešimą ir galės tinkamai į jį reaguoti“, – patarė „Bitės“ atstovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.