Tai – kol kas didžiausias mobilių duomenų suvartojimo šuolis nuo „Tele2“ 4G paslaugų tiekimo pradžios (siūlyti pradėta 2015 m. pirmą ketvirtį). Šie rezultatai rodo, kad 4G internetas tampa masinio vartojimo paslauga.
Taip pat augo ir įprastų mobiliojo ryšio paslaugų vartojimas – praeitą ketvirtį iš viso prakalbėta 1031 mln. minučių, 8 mln. min. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. O „Tele2“ verslo klientų segmentas augo beveik 10 proc.
„Matome, kad Lietuvos žmonės jaučiasi saugiai, todėl leidžia sau daugiau komunikacijos ir technologijų komforto srityje“ – sakė „Tele2“ vadovas Petras Masiulis.
Didėjantis vartojimas turėjo įtakos ir kompanijos finansams: „Tele2“ pajamos, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 13,6 proc. ir siekė 47,1 mln. eurų. EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža buvo 35,3 proc. ir sudarė 16,4 mln. eurų, 8,1 proc. daugiau nei prieš metus.
Iš viso „Tele2“ paslaugomis dabar naudojasi 1,77 mln. vartotojų, 0,9 proc. daugiau nei tuo pat metu pernai. Verslo klientų skaičius pasiekė 169,5 tūkst. ir yra 9,4 proc. didesnis nei tuo pat metu pernai.