„Spotify“ aplenkė varžovus, bet dar nelaimi

140 milijonų – tiek vartotojų pasinaudoja srautinės muzikos transliacijos (angl. streaming) paslauga „Spotify“. Apie trečdalis vartotojų (50 milijonų) paslaugą perka, o likę klausosi nemokėdami, bet klausydamiesi reklamų.

„Spotify“ aplenkė „Apple Music“.<br>„Spotify“ nuotr.
„Spotify“ aplenkė „Apple Music“.<br>„Spotify“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 19, 2017, 10:45 AM, atnaujinta Jun 19, 2017, 10:49 AM

Tai reiškia, kad „Spotify“ aplenkė „Apple Music“, kuri mokančių prenumeratorių turi tik 27 milijonus.

Vis dėlto rekordinės klientų sumos dar nereiškia visiškos sėkmės - „Spotify“ vis dar turi milijardo dolerių skolą investuotojams, todėl vis dar neskelbia pirmojo viešo akcijų siūlymo.

„Spotify“ dar vis neturi kontraktų ir su dviem didelėmis muzikos įrašų kompanijomis - „Sony Music“ ir „Warner Music“, bet neseniai pasirašė sutartį su trečia milžine - „Universal Music“.

Per 2016-uosius „Spotify“ išlaidos siekė 389 milijonus JAV dolerių.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.