Mobiliojo ryšio kainų kare – „Bitės“ šūvis

Kompanijoms „Telia“ ir „Tele2“ pastaruoju metu pakeitus paslaugų kainodarą, į pokyčius rinkoje atsakė ir „Bitė Lietuva“. Kompanija antradienį paskelbė sumažinusi neribotų pokalbių planų kainas ir pristatė dar vieną mokėjimo planą. Tiesa, pokyčius pajaus tik naujas terminuotas sutartis sudarantys klientai – įprastos planų kainos liko nepakitusios. 

„Bitės“ atstovai tikina, kad pokyčiai bus naudingi tiek vartotojams, besinaudojantiems mobiliuoju ryšiu užsienyje, tiek dažniausiai esantiems Lietuvoje.<br> 123rf nuotr.
„Bitės“ atstovai tikina, kad pokyčiai bus naudingi tiek vartotojams, besinaudojantiems mobiliuoju ryšiu užsienyje, tiek dažniausiai esantiems Lietuvoje.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2017-06-27 13:59, atnaujinta 2017-06-27 14:15

„Bitės“ pranešime skelbiama, kad paslaugų kainos sumažintos dabartiniams neribotų pokalbių „Bitės“ planams su 12 mėnesių sutartimi. Planas „Mėlynas“ su 7 GB mobiliojo interneto duomenų atpigintas 2,35 Eur iki 14,5 Eur/mėn., o mokestis už „Oranžinį“ su 4 GB duomenų sumažintas 1,35 Eur ir bus 12,50 Eur per mėnesį.

„Žalias“ planas su neribotais mobiliojo interneto gigabaitas pinga simboliškai, 0,35 Eur, iki 26,5 Eur/mėn., kukliai sumažinta ir „Balto“ (1 GB) plano mėnesinė įmoka – 0,25 Eur iki 9 Eur. „Geltono“ plano su 2 GB kaina mažėja 0,85 Eur iki 10 Eur/mėn.

Taip pat kompanija pristatė dar vieną naują planą – „Salotinį“ su 10 GB (17 Eur/mėn.). O plano „Raudonas“ duomenų kiekis padidėjo nuo 15 GB iki 20 GB, jo kaina siekia 20,50 Eur/mėn. 

Tiesa, įprastos visų „Bitės“ planų kainos liko nepakitusios, o naujosios kainos galios tik klientams, kurie sudaro terminuotas 12 mėnesių sutartis. Įprastą plano kainą klientai moka tuomet, kai sutartis baigia galioti ir ji nepratęsiama, taip pat operatorius gali reikalauti kompensacijos iš kliento, jei šis nusprendžia sutartį nutraukti anksčiau laiko. 

Visgi „Bitės“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė pastebėjo, kad absoliuti dauguma (per 90 proc.) bendrovės klientų renkasi planus su ne trumpesne nei 12 mėn. sutartimi. 

Ribotą minučių ar SMS kiekį suteikiančių planų kainos liko nepakitusios, tačiau juos užsisakiusiems žadama suteikti pridėtinių verčių. 

Pirmi pasispardymai

Primename, kad birželio pradžioje naujas paslaugų kainas netikėtai paskelbė kompanija „Tele2“. Nuo tada jos klientams siūlomi tik neribotų pokalbių ir SMS planai, be to, lyginant su ankstesniais pasiūlymais, išaugo suteikiamų duomenų kiekis ir kaina. Tuo metu daugumą senųjų planų „Tele2“ panaikino.

Taigi terminuotas sutartis turintiems „Tele2“ klientams sąlygos kol kas nesikeičia, bet terminui pasibaigus jiems teks rinktis vieną iš naujųjų planų, arba nutraukti sutartį. 

Birželio 15 dieną, įsigaliojus naujoms ES taisyklėms dėl tarptinklinio ryšio, naujus paslaugų planus pristatė ir „Telia“. Naujieji jos planai - brangesni, bet talpesni, be to, kitaip nei pas konkurentus, dalį suteikiamų duomenų klientai gali panaudoti kitose ES šalyse be papildomų priemokų. 

Atsakydama į tokį konkurentų žingsnį, „Tele2“ paskelbė, kad neribotų pokalbių ir SMS mokėjimo planams su 4 GB, 8 GB, 16 GB ir neribotu kiekiu duomenų netaikys papildomų priemokų ES šalyse – jiems galios tik Europos Komisijos nustatytos Sąžiningo naudojimo taisyklės. Kitaip sakant, būdami užsienyje vartotojai be priemokų galės išnaršyti dalį suteikiamų duomenų. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.