„Telia“ vadovas K.Šliužas: „Pirmasis šių metų pusmetis buvo neeilinis“

Naujausius finansinius rezultatus paskelbusios kompanijos „Telia“ vadovas Kęstutis Šliužas teigia, kad praėjęs pusmetis buvo neeilinis. Nepaisant įvairių pokyčių, kompanijos pajamos augo 12,4 proc., o pelnas liko panašus kaip prieš metus. 

„Telia“ vadovas Kęstutis Šliužas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Telia“ vadovas Kęstutis Šliužas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 20, 2017, 9:34 AM, atnaujinta Jul 20, 2017, 9:44 AM

„Užbaigėme bendrovių susijungimo procesą ir tapome „Telia“. Taip pat jau antrus metus pamečiui stebėjome stabilų pajamų augimą ir užtikrinome nemažėjančias investicijas į paslaugų bei tinklo kokybę. Kartu intensyviai ruošėmės datai, kai Europoje iš esmės nebeliko tarptinklinio ryšio mokesčio ir užtikrinome, kad Lietuvos gyventojai ir toliau galėtų naudotis itin pigiu mobiliuoju ryšiu. Be to, pasiūlėme naujų paslaugų ir galimybių – hibridinio tipo internetą, debesų kompiuteriją, naujus mobiliojo ryšio paslaugų planus, „Xiaomi“ išmaniuosius telefonus. Tai leido išlaikyti esamus ir pritraukti naujų klientų“, – sakė „Telia“ vadovas Kęstutis Šliužas. 

Šių metų antrąjį ketvirtį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu ketvirčiu, bendrovės „Telia Lietuva“ pajamos padidėjo 12,4 proc. ir sudarė 94,6 mln. eurų. Bendrovės EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, buvo 29,2 mln. eurų – 0,3 proc. didesnė nei prieš metus, o EBITDA marža siekė 30,9 procento.

Per pirmąjį 2017 m. pusmetį pajamos padidėjo beveik 8 proc. – iki 179,9 mln. eurų. EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, buvo 58,4 mln. eurų ir per metus išliko nepakitusi, o EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, pirmąjį pusmetį siekė 32,5 procento. Laisvieji pinigų srautai sudarė 15,8 mln. eurų.

Nepaisant prisotintos ir itin konkurencingos rinkos, augo ir bendrovės klientų skaičius. Palyginti su 2016 m. pirmojo pusmečio duomenimis, 12,1 proc. padidėjo išmaniosios televizijos, 7,9 proc. – šviesolaidinio interneto ir 4,5 proc. – aktyvių reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojų skaičius. 

Augantis klientų skaičius lėmė atskirų „Telia Lietuva“ paslaugų pajamų augimą. Įrangos pardavimo pajamos šį pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo beveik penktadaliu (18,7 proc.), mažmeninio mobiliojo ryšio paslaugų – 7,3 proc., plačiajuosčio interneto paslaugų – 3,4 procento. Prie bendro pajamų augimo prisidėjo ir didesnės nei prieš metus pajamos iš tinklų sujungimo paslaugų.

Pajamų augimą iš mobiliojo ryšio paslaugų daugiausia lėmė intensyvus mobiliųjų duomenų naudojimo augimas. Šį pusmetį „Telia“ klientai persiuntė 1,7 karto daugiau mobiliųjų duomenų nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 metais – iš viso 18 terabaitų duomenų.

Tokia tendencija, pasak K.Šliužo, lemia ne tik bendrovės pajamų augimą, bet ir didėjančias investicijų apimtis – į tinklo modernizavimą bei interneto spartos didinimą.

Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius „Telia“ į tinklų atnaujinimą ir kitus infrastruktūros modernizavimo projektus iš viso investavo 26,9 mln. eurų – 14,5 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Investicijoms į mobiliojo ryšio tinklą skirta 7,8 mln. eurų, IT sistemų atnaujinimui – 8,2 mln. eurų, o į fiksuotojo ryšio tinklą investuota 9,4 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.