„Šis skaičius – mūsų darbo įvertinimas, nes siekdami klientams užtikrinti gerą, kokybišką ir spartų mobilaus interneto ryšį, nuolat investuojame į tinklo infrastruktūros plėtrą ir atnaujinimą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Per metus duomenų dalis 4G tinkle išaugo nuo 39% 2016 m. iki 90% 2017 m. Tuo tarpu duomenų dalis 3G tinkle krito nuo 60% 2016 m. iki 10% 2017 m.
Be to, net 95% nuperkamų naujų telefonų – 4G tinklą palaikantys išmanieji.
Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) 2017 m. atliktas tyrimas patvirtino, kad bendrovės 4G tinklas Lietuvos teritorijoje siekia 99% padengimą. Tai ir turėjo daugiausiai įtakos vartotojų „persikraustymui“ ir naršymui 4G tinkle.
Į ryšio kokybės gerinimą per 2017 m. trečiąjį ketvirtį „Tele2“ investavo beveik 2,5 mln. eurų. Ypatingas dėmesys buvo ir yra skiriamas 4G+ tinklo plėtrai, kuris operatoriaus tinkle jau dengia 83% Lietuvos gyventojų ir greitai pasieks 4G dengimo lygį.
Lietuvoje veikia 1212 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys, nuo 2017 m. pradžios įrengtos 197 naujos.