„Statistika rodo, kad jau dabar mūsų klientai naršo itin daug. Džiaugiamės galėdami išpildyti jų lūkesčius ir nustebinti mūsų ankstyva Kalėdine dovana – galimybe savęs nevaržyti ne tik bendraujant su artimaisiais, bet ir dirbant, mokantis, pramogaujant ar keliaujant“, – sako „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Šiam augimo šuoliui įtakos turėto tai, kad didžioji dalis vartotojų savo mobiliuosius duomenis naudoja laisvalaikiui ir pramogoms – žiūri filmus, žaidžia internetinius žaidimus realiu laiku ar dalinasi nuotraukomis bei vaizdo įrašais socialiniuose tinkluose. Taip pat per pastarąjį pusmetį gerokai išpopuliarėjo ir „Facebook“ siūlomos tiesioginės transliacijos (angl. live), leidžiančios savo gyvenimo akimirkomis dalintis bet kur ir bet kada.
Kalėdinis pasiūlymas „Tele2“ klientams galioja nuo šiandien visiems, perkantiems internetinėje parduotuvėje www.tele2.lt arba operatoriaus salonuose. Įsigiję bet kokį įrenginį ar paslaugą pirkėjai galės laimėti 10, 20, 30, 40, 50 arba 100 GB mobiliųjų duomenų. Atsiskaitę už prekes kartu su čekiu, jie gaus ir 5 skaitmenų kodą, kurį suvedę specialioje svetainėje https://tele2.lt/dovanos, galės išsirinkti savo laimėjimą.
Dovanotais duomenimis vartotojai galės naudotis iškart, vos gavę SMS žinutę, patvirtinančią paslaugos aktyvavimą. Mobilieji duomenys galios 90 dienų nuo paslaugos aktyvavimo pradžios.