Ir „Google“ dievagojasi, kad tai – nors ir akivaizdžiai surežisuota, bet tikra realaus produkto demonstracija.
Viskas buvo pristatyta konferencijoje „Google I/O“, kur stebint šimtams žiūrovų, virtuali „Google“ asistentė, veikianti „Google Duplex“ pagrindu, susimuliavo skambutį kirpyklą, kurio metu susitarė dėl tikrosios „Google Assistant“ savininkės vizito.
„Amerikoje net 60% smulkiojo verslo neturi paslaugų užsisakymo internetu. Ir mes manome, kad dirbtinis intelektas gali padėti šiuo klausimu. Pažiūrėkime, kaip mums tai pavyko“, – pakvietė stebėti demonstraciją „Google“ pranešėjas.
Iš šono stebint, atskirti, kad čia kalba ne realus žmogus, o robotas – beveik neįmanoma. „Google Assistant“ net imitavo bereikšmes frazes, itin sužmoginančias pokalbio eigą – kas sukėlė juoką salėje.
Teigiama, kad ilgus metus kurtas „Google Duplex“ supranta natūralią žmogaus kalbą – o ne tik atsirenka iš jos raktinius žodžius, kaip, pavyzdžiui, daro Lietuvoje besilankiusi ginoidė Sophia. Sistema mokosi giluminio apmokymo (angl. deep learning) pagrindu.
Tolesnėje demonstracijoje parodomas ir sudėtingesnis atvejis, kai „Google Assistant“ skambina tartis dėl rezervacijos nedideliame restoranėlyje. Skambučio metu dirbtinis intelektas susitvarko su daug sudėtingesne pokalbio vaga.
Kada ši „Google Assistant“ versija pasieks vartotojus, kol kas neskelbiama.