„Įvyko gedimas viename iš mūsų duomenų centrų, dėl to dalis klientų negali naudotis paslaugomis“, – savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ antradienį 15 val. 15 min pranešė „Tele 2“ korporatyvinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.
Pasak jo, dalį apkrovos perėmė kitas duomenų centras, o gedimas jau taisomas ir artimiausiu metu bus atstatytas.
„Jei neturite ryšio – perkraukite telefoną arba pabandykite skambinti šiek tiek vėliau. Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia – ir prisiskambinti pavyks. Atsiprašome dėl nepatogumų ir dedame visas pastangas gedimams pašalinti“, – rašo A. Baranauskas.
„Technikai man sako, kad telefono perkrovimas turi padėt, nes perkrovus telefonas iš sugedusio duomenų centro automatiškai persiregistruoja į veikiantį. Tuo pačiu darom sistemos update'ą, kuris perkels ir tuos klientus, kurie neperkraus telefono. Padarysim grubiai per valandą“, – apie 15 val. 45 min. rašė komunikacijos direktorius.
A. Baranausko teigimu, gedimas nėra geografinis, t.y., nėra taip, kad neveikia kažkuri tinklo dalis teritorijos prasme, kai konkrečioje vietovėje negali prisiskambinti visi klientai.
„Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia. Tą neveikiantį dabar restartuojame, atpumpuojame ir liepiam vėl dirbt. Kol kas pacientas dar reanimacijoje, bet tikimės, kad greit grįš į darbą, nėr čia ko gulinėt“, – rašo „Tele 2“ atstovas.
Dalis problemų išliko ir trečiadienį - kai kurie klientai (A.Baranausko teigimu – 4-5 procentai) trečiadienį negalėjo prisiskambinti į „Bitės“ tinklą.