Lietuvos kariuomenė – kaip ir pastaruosius pora metų – vėl dalyvaus parodoje, tačiau šiemet karinėmis temomis bus kalbama ir konferencijos scenoje. Vienas renginio svečių – Andrew Barron – pasidalins patirtimi apie karinių simuliacijų ir žaidimų kūrimą.
Andrew Barron savo daugiau nei dešimtmetį trunkančią karjerą susiejo su garsiosios studijos „Bohemia Interactive“ simuliacijų padaliniu. Čekų kūrėjai į žaidimų pasaulį įžengė dar 2001-ais metais su karine šaudykle „Operation Flashpoint: Cold War Crisis“, o po kelerių metų sulaukė didžiausio pripažinimo už seriją „ARMA“. Pamatęs didelį pirmojo studijos žaidimo potencialą kariniam pritaikymui, JAV jūrų pėstininkų korpusas užsakė sukurti karių treniruotėms tinkamą simuliaciją – taip buvo įkurtas padalinys „Bohemia Interactive Simulations“.
Andrew prie studijos padalinio, tuo metu veikusio Australijoje, prisijungė 2006-aisiais ir buvo atsakingas už simuliacinės programos, pavadintos „Virtual Battlespace“ (VBS), dizainą. Kartu su JAV ir Australijos karinėmis pajėgomis kurta sistema apėmė daugiau nei 10 000 ginklų, objektų ir veikėjų, žemės, vandens ir oro karinį transportą, detalų būrio valdymo modelį, pritaikomą įvairioms situacijoms. Būtent šios sistemos bazinė versija tapo pagrindu ir žaidimui „ARMA 2“.
Be simuliacijų kūrimo, Andrew taip pat teko atsidurti kovos lauke. Apie metus jis praleido Afganistane – kaip JAV gynybos agentūros DARPA kontraktorius. Jis buvo atsakingas už mobilių karinių aplikacijų plėtrą ir karių mokymus jomis naudotis.
Šiuo metu Andrew Barron yra jau trečios VBS kartos dizaino direktorius bei prodiuseris, ir daugiausia dėmesio skiria efektyviam šio simuliacijos projekto valdymui. „GameOn“ žaidimų kūrėjų konferencijoje svečias papasakos. kaip pavyko išplėsti šią specifinę studiją nuo kelių entuziastų iki 250 profesionalų, dirbančių itin sudėtingoje ir aukščiausius reikalavimus keliančioje industrijoje.
Konferencija ir kiti „GameOn“ renginiai „Litexpo“ prasideda jau šį penktadienį nuo 10 valandos.