„Visi sėdime toje pačioje valtyje, problema yra estų pusėje“, – Lrytas.lt sakė „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis, omenyje turėdamas Estijos įmonę „SK ID Solutions“.
Susisiekus su „SK ID Solutions“ atstovu Lietuvoje Artūru Mankevičiumi, jis patvirtino informaciją apie gedimą ir pranešė, kad „SK ID Solutions“ planuoja, kad gedimo priežastys bus išsiaiškintos ir sutrikimas pašalintas iki 12 val.
12 val. 47 min. buvo išplatintas pranešimas, kuriame teigiama, kad gedimas bus sutaisytas iki 13 val., o 13 val. 25 val. buv pažadėta, kas gedimas bus identifikuotas ir sutaisytas iki 14 val.
Galiausiai pranešimas, kuriame skelbiama, kad mobilusis parašas jau veikia, buvo išplatintas 14 val. 46 min. Paskutiniame pranešime skelbiama, kad gedimas buvo identifikuotas, tik neatskleistas dėl saugumo priežasčių.
Tuo tarpu “Tele2” korporatyvinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas teigė, kad jų įmonė mobiliojo parašo paslaugą aptarnauja ne tik per estų „SK ID Solutions“, bet ir Lietuvos Registrų centro sprendimą - tad klientams, kurie mobilųjį parašą buvo pasirinkę per Registrų centrą, paslauga nesutriko.