„Revolut" atsakas sukčiams: keturis kartus sumažino kortelių duomenų vagystes

Įmonė darbų automatizavimą vadina vienu iš paskutinių žingsnių prieš startuojant tokiose šalyse kaip JAV, Kanada, Australija, Singapūras ir Honkongas.

 „Revolut” paruošė stiprų atsaką sukčiams, kurie paskutiniu metu visame pasaulyje ypač aktyviai veikia siekdami nusavinti mokėjimo kortelių duomenis.<br> 123RF nuotr.
 „Revolut” paruošė stiprų atsaką sukčiams, kurie paskutiniu metu visame pasaulyje ypač aktyviai veikia siekdami nusavinti mokėjimo kortelių duomenis.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 13, 2018, 12:20 PM

Įmonė darbų automatizavimą vadina vienu iš paskutinių žingsnių prieš startuojant tokiose šalyse kaip JAV, Kanada, Australija, Singapūras ir Honkongas.

Europos finansinių technologijų kompanija „Revolut” paruošė stiprų atsaką sukčiams, kurie paskutiniu metu visame pasaulyje ypač aktyviai veikia siekdami nusavinti mokėjimo kortelių duomenis. Įmonė skelbia, kad per tris mėnesius nuo įdiegimo, jų sukurta klientų apsaugos apsaugos sistema jau padėjo keturis kartus sumažinti kortelių duomenų vagysčių skaičių.

Naujasis „Revolut” sukurtas automatinio mokymosi algoritmas veikia apskaičiuodamas galimus ir labiausiai tikėtinus kliento veiksmus – įvertinus tai, kaip jis naudojasi savo kortele ir programėle. Duomenimis ir skaičiavimais pagrįstos prognozės leidžia atpažinti bet kokį klientui nebūdingą veiksmą, ir įvertinti jį kaip galimą sukčiavimo atvejį. Dėl algoritmo pajėgumo apdoroti daugybę duomenų, sistema gali daug greičiau ir tiksliau pastebėti bet kokį įtartiną ir klientui nebūdingą veiksmą – tarkime, įtartiną atsiskaitymą internetu. Programėlėje ar kortele vykdomi veiksmai vertinimi realiu laiku ir be papildomo žmogaus įsikišimo.

Jeigu koks nors kliento sąskaitoje atliktas veiksmas neatitinka jo įprastinio elgesio ir atsiskaitymų, „Revolut” gali iš karto užšaldyti atsiskaitymus kortele, ir kliento paprašyti patvirtinti, ar šiuo mokėjimus tikrai atliko pats klientas. Tokiu būdu bus drastiškai sutrumpintas iki šiol daugiau laiko reikalavęs kortelės ir sąskaitos atblokavimo procesas.

Naujoji „Revolut” saugumo sistema buvo įdiegta ir testuojama nuo rugpjūčio. Kompanija skelbia, kad per tą laiką sukčiavimo atvejų klientų tarpe sumažėjo keturis kartus – tarp dažniausiai pasitaikančių sukčiavimo būdų minimi atsiskaitymai internetu, kortelių duomenų klastojimas ir kortelių vagystės.

Automatinio mokymosi technologiją „Revolut” taiko ir užtikrinant pinigų plovimo prevenciją. Čia algoritmas sukuria individualų kiekvieno vartotojo rizikingumo profilį, remiantis tuo, kaip klientas iki tol naudojosi kortele ir programėle. Kiekviena atliekama operacija yra vertinama realiu laiku, ir nustato statistinę tikimybę, ar operacija yra teisėta, ar galimai nesaugi.

Tokie skaičiavimai sumuojami į galutinį rizikingumo balą – kai šis rezultatas pasiekia atitinkamą ribą, į darbą įsijungia gyvas agentas, ir kliento paprašoma pateikti papildomos informacijos apie atliktą operaciją. Tokia informacija vėliau taip pat yra įtraukiama į algoritmą, kad ateityje panašūs veiksmai nebebūtų vertinami kaip įtartini.

Dideles investicijas į automatinį mokymąsi „Revolut” skiria ruošdamiesi plėtrai – šiuo metu atliekami paskutiniai žingsniai prieš startuojant keliose naujose rinkose. Šiuo metu „Revolut” jau perkopė trijų milijonų klientų ribą, kiekvieną mėnesį atidaroma 250 000 naujų einamųjų sąskaitų, ir greitu metu planuoja pradėti veikti tokiose šalyse kaip JAV, Kanada, Australija, Singapūras ir Honkongas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.