„Bitės“ ir „Telia“ ryšys neveikė Prancūzijoje ir Belgijoje

Dėl prancūzų operatorių tinklo klaidų dalis „Telia“ klientų Prancūzijoje ir Belgijoje nuo vėlyvos antradienio popietės negalėjo naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis. 

 Dėl prancūzų operatorių tinklo klaidų dalis „Telia“ klientų Prancūzijoje ir Belgijoje nuo vėlyvos antradienio popietės negali naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis.<br> 123RF nuotr.
 Dėl prancūzų operatorių tinklo klaidų dalis „Telia“ klientų Prancūzijoje ir Belgijoje nuo vėlyvos antradienio popietės negali naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 28, 2018, 10:22 AM, atnaujinta Nov 29, 2018, 7:17 AM

„Pagal pirminę gautą informaciją, sutrikimus daliai „Telia“ klientų galėjo lemti Prancūzijos operatorių tinklo konfigūracijos klaidos. Sutrikimo pašalinimo terminai šiuo metu nėra žinomi, „Telia“ grupės mastu deda visas pastangas, kad tai būtų padaryta pačiu artimiausiu metu“, – savo „Facebook“ paskyroje rašo „Telia“ atstovas žiniasklaidai Audrius Stasiulaitis.

Bet jis ramina, kad visiems Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems „Telia“ klientams, kuriems sutriko tarptinklinis ryšys, kompanija padengs lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo padovanos 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje.

„Kas dabar esate Prancūzijoje arba ketinate į ją vykti, kol prancūzai ras, kodėl jų tinklas nejungia su Lietuva, rekomenduojame įsigyti bet kurio jų operatoriaus išankstinio mokėjimo SIM kortelę ir ja naudotis tiek naršant internete, tiek skambinant šalies viduje ar į Lietuvą“, – pataria A.Stasiulaitis.

Pranešama, kad tokia pati problema palietė ir „Bitė Lietuva“.

„Dalis šiuo metu Prancūzijoje esančių „Bitės“ klientų patiria nepatogumų. Jiems dėl gedimų Prancūzijos operatorių tinkluose neveikia ryšys – klientai negali skambinti, siųsti SMS bei naršyti internete“, – „Facebook“ rašo „Bitės Lietuva“ atstovas žiniasklaidai Antanas Bubnelis. Jis taip pat pasakoja, kad sutrikimai prasidėjo antradienį popiet.

„Nuo to laiko aktyviai dirbame su partneriais, kad sutrikimai būtų pašalinti. Atsiprašome dėl šių nepatogumų. Skirsime kompensacijas visiems klientams!“ – teigia A. Bubnelis ir informuoja, kad įprastą paslaugų teikimą tikimasi atnaujinti artimiausiu metu.

„Iki to laiko klientams, norintiems susisiekti su artimaisiais, rekomenduojame prisijungti prie Wifi ryšio tinklo ir skambinti naudojantis „Messenger“, „Viber“, „WhatsApp“ bei kitomis programėlėms. Kita alternatyva – įsigyti vieno iš Prancūzijos operatoriaus išankstinio mokėjimo SIM kortelę ir tokiu būdu toliau skambinti bei naršyti internete“, – pataria „Bitės“ atstovas.

Trečiadienio vakarą apie 16 val. 30 min. Lietuvos laiku buvo pranešta, kad problema jau yra išspręsta ir tiek „Bitės“, tiek „Telia“ klientai jau gali rašyti SMS, naršyti internete ir naudotis kitomis tarptinklinio ryšio paslaugomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.