Dirbtinio intelekto asistentas verslo centro svečiams suteiks informaciją apie įmones įsikūrusias šiame pastate, paaiškins kaip patekti į norimą kompanijos biurą ir taip pat galės išduoti leidimus patekti į reikiamą pastato aukštą. Be to šis išmanusis administratorius galės padėti išsikviesti taksi, paaiškins kaip sumokėti už parkingą ir netgi patarti, kur galima skaniai pavalgyti. Bendrauti su šiuo asistentu bus galima balsu lietuvių ir anglų kalbomis.
Pagal kompanijos „Hanner“ užsakymą dirbtinio intelekto asistentą įgyvendino „Wittykiosk“, bendradarbiaujant su bendrovėmis „Elsis“ ir „Nsoft“.
Teigiama, kad pastaruoju metu daugelyje sričių stengiamasi procesus automatizuoti, nes žmogaus darbo laikas darosi labai brangus, o galutiniai paslaugų vartotojai – vis mažiau kantrūs, tokia globali tendencija padiktavo sprendimą ir verslo centrams.