Buvo sutrikusi mobilaus parašo veikla

Mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė“, „Telia“ ir „Tele2“ pirmadienio rytą informavo, kad buvo sutrikęs jų mobiliojo parašo sertifikatų aptarnavimas.

 Mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė“, „Telia“ ir „Tele2“ informuoja, kad šiuo metu yra sutrikęs jų mobiliojo parašo sertifikatų aptarnavimas.<br>123RF nuotr.
 Mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė“, „Telia“ ir „Tele2“ informuoja, kad šiuo metu yra sutrikęs jų mobiliojo parašo sertifikatų aptarnavimas.<br>123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 4, 2019, 12:32 PM, atnaujinta Mar 4, 2019, 1:21 PM

Bendrovės atsiprašė savo klientų už laikinus nepatogumus.

„Mobiliuoju parašu „Bitės“ klientai negalėjo pasinaudoti maždaug nuo 9:20 val. iki 11:00 val., sutrikus šios paslaugos tiekėjo „SK ID Solutions“ sistemoms. Šiuo metu mūsų tinkle mobilusis parašas veikia kaip įprastai. Atsiprašome klientų dėl patirtų nepatogumų“, – pirmadienį po 13 val. teigė „Bitės Lietuva“ atstovas spaudai Antanas Bubnelis.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.