Lietuvos gyventojai kompiuteriniams žaidimams išleidžia vis daugiau

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad Lietuvos gyventojai didina išlaidas žaisdami vaizdo žaidimus ir naudodamiesi Europos sąjungoje veiklą vykdančių bendrovių skaitmeninėmis paslaugomis. Išanalizavus nuo 2015 m. veikiančios „Vieno langelio schemos“ – MOSS (angl. Mini One Stop Shop) duomenis paaiškėjo, jog už 2018 metus MOSS dalyviai deklaravo daugiau nei 7 mln. Lietuvai mokėtino pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM).

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad Lietuvos gyventojai didina išlaidas žaisdami vaizdo žaidimus ir naudodamiesi Europos sąjungoje veiklą vykdančių bendrovių skaitmeninėmis paslaugomis.  <br>123RF nuotr. 
Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad Lietuvos gyventojai didina išlaidas žaisdami vaizdo žaidimus ir naudodamiesi Europos sąjungoje veiklą vykdančių bendrovių skaitmeninėmis paslaugomis.  <br>123RF nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 6, 2019, 12:37 PM, atnaujinta Mar 6, 2019, 12:43 PM

„Nuo MOSS sistemos įdiegimo praėjus ketveriems metams pastebima, kad Lietuvos gyventojai vis dažniau naudojasi ES bendrovių teikiamomis elektroninėms, telekomunikacijų ir transliavimo paslaugomis, o kasmet didėjančios PVM sumos į Lietuvą sugrįžta ir iš žaidimų industrijos gigantų, sukūrusių tokius kompiuterinius žaidimus kaip „World of Warcraft“, „Fortnite“ „World of Tanks“ ar „League of Legends“,“ – teigia VMI Verslo elektroninėje erdvėje ir elektroninėmis priemonėmis kontrolės skyriaus vedėjas Rolandas Puncevičius, primindamas, kad MOSS sistema sudaro galimybę e. paslaugas teikiantiems asmenims registruotis PVM mokėtoju tik vienoje ES valstybėje ir su PVM susijusius klausimus spręsti per tą valstybę narę, kurioje asmuo užsiregistravo PVM mokėtoju – t. y. nemokėti PVM tose šalyse, kuriose suteikiamos paslaugos.

VMI taip pat pastebi, jog analizuojant MOSS duomenis pastebima, jog didėja ir sumos, kurias lietuviai išleidžia žaisdami vaizdo žaidimus. Preliminariais duomenimis, Lietuvos gyventojai pirkdami apmokestinamas skaitmenines prekes ir paslaugas iš „Sony“, „Twitch“, „Ubisoft“, „Blizzard“, „GOGׅ“ ir „Epic Games“ 2018 m. išleido daugiau nei 1,4 mln. eurų. Šių bendrovių apmokestinami pardavimai, lyginant su 2017-aisiais metais padidėjo beveik dvigubai (2017 m. buvo parduota apmokestinamų skaitmeninių prekių ir paslaugų už daugiau nei 800 tūkst. eurų).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.