„Nuo MOSS sistemos įdiegimo praėjus ketveriems metams pastebima, kad Lietuvos gyventojai vis dažniau naudojasi ES bendrovių teikiamomis elektroninėms, telekomunikacijų ir transliavimo paslaugomis, o kasmet didėjančios PVM sumos į Lietuvą sugrįžta ir iš žaidimų industrijos gigantų, sukūrusių tokius kompiuterinius žaidimus kaip „World of Warcraft“, „Fortnite“ „World of Tanks“ ar „League of Legends“,“ – teigia VMI Verslo elektroninėje erdvėje ir elektroninėmis priemonėmis kontrolės skyriaus vedėjas Rolandas Puncevičius, primindamas, kad MOSS sistema sudaro galimybę e. paslaugas teikiantiems asmenims registruotis PVM mokėtoju tik vienoje ES valstybėje ir su PVM susijusius klausimus spręsti per tą valstybę narę, kurioje asmuo užsiregistravo PVM mokėtoju – t. y. nemokėti PVM tose šalyse, kuriose suteikiamos paslaugos.
VMI taip pat pastebi, jog analizuojant MOSS duomenis pastebima, jog didėja ir sumos, kurias lietuviai išleidžia žaisdami vaizdo žaidimus. Preliminariais duomenimis, Lietuvos gyventojai pirkdami apmokestinamas skaitmenines prekes ir paslaugas iš „Sony“, „Twitch“, „Ubisoft“, „Blizzard“, „GOGׅ“ ir „Epic Games“ 2018 m. išleido daugiau nei 1,4 mln. eurų. Šių bendrovių apmokestinami pardavimai, lyginant su 2017-aisiais metais padidėjo beveik dvigubai (2017 m. buvo parduota apmokestinamų skaitmeninių prekių ir paslaugų už daugiau nei 800 tūkst. eurų).