Šis sutrikimas palietė ne visus „Baltnetos“ klientus, dalis jų jokių trukdžių nepajuto. Iš viso „Baltnetos komunikacijos“ teikia debesų kompiuterijos ir kitus IT bei duomenų perdavimo sprendimus daugiau kaip 4000 klientų Lietuvoje ir užsienyje.
„Tokio tipo sutrikimai pasitaiko itin retai, mūsų duomenų centrų paslaugų pateikiamumas atitinka „Tier 3“ lygį ir siekia 99,982 proc. Galutinai išanalizavę šio sutrikimo aplinkybes, ketiname peržiūrėti savo procesus ir užtikrinti, kad ateityje tokių situacijų būtų išvengta“, – teigia „Baltnetos“ Technikos direktorius Audrius Žemgulis.
Anot įmonės, atkūrus reikiamus nustatymus, sutrikimas pašalintas ir 14.07 val. didžioji dalis interneto paslaugų veikė kaip įprasta.
Bendrovė teigia, kad sutrikimą pajuto ne visi „Baltnetos“ klientai. Iš viso „Baltnetos komunikacijos“ teikia debesų kompiuterijos ir kitus IT bei duomenų perdavimo sprendimus daugiau kaip 4 tūkst. klientų Lietuvoje ir užsienyje.
Dėl gedimo buvo sutrikusi Vyriausiosios rinkimų komisijos, Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT), bendrovės „Diginet“ valdomų skelbimų portalų, naujienų agentūros BNS, kitų veikla.
„Baltnetos“ klientai taip pat yra mėsos perdirbimo įmonių grupė „Biovela“, telekomunikacijų bendrovė „Bitė“, inžinerinių sprendimų įmonė „Fima“, maitinimo įstaigų tinklas „Čili pica“.