Kovo 26 d. paskelbta medžiaga rodo, kad „Mitsubishi Electronics“ komanda pradėjo aktyvaus elektroninio radaro (angl. active electronically scanned array, AESA), pagrįsto buvusiu naikintuve F-2, bandymus. Remiantis keliais žiniasklaidos pranešimais, naujasis Japonijos AESA radaras panašus į amerikietišką AN/APG-81, naudojamą „Lockheed Martin F-35 Lightning II“ naikintuvuose.
Taip pat pirmą kartą pristatytas mažų apsukų turbovariklio (kai kuriuose šaltiniuose įvardinamo kaip XF9-1), papildyto reaktyvinio degimo kameromis (angl. afterburner), bandomasis prototipas, pagamintas „IHI Corporation“. Naujasis variklis yra apie 4,8 m ilgio, metro skersmens ir gali sukurti vidutinę 11 tonų reaktyvinę trauką – arba 15 tonų reaktyvinę trauką, jei naudojamos reaktyvinio degimo kameros.
Remiantis esama informacija, Japonija pradėjo nacionalinio naikintuvo programą dėl to, kad JAV 2002 m. atsisakė parduoti Tekančios Saulės šaliai „Lockheed-Martin F-22“. Japonijos žiniasklaida taip pat pranešė, kad naujausių „F-35 Joint Strike Fighter“ lėktuvų įsigijimas yra laikinas sprendimas – iki tol, kol Tokijas pagamins savąjį 5-osios kartos naikintuvą.
Praėjusį mėnesį Japonijos gynybos ministerija patvirtino, kad planuoja vykdyti „Japonijos vadovaujamą“ programą, siekiančią sukurti naujos kartos naikintuvą, kuris 2030-aisiais pakeis dabartinę daugiapakopę kovinę platformą „Mitsubishi F-2“.