„Tele2“ klientų skaičius bei pajamos augo ir toliau

Vis didėjantis klientų skaičius ir duomenų vartojimas nulėmė „Tele2“ pajamų augimą. Bendrovės pajamos trečiąjį 2019 metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 7,1 proc. ir siekė 64,9 mln. eurų.

 „Toliau sieksime klientams teikti patrauklios kainos pasiūlymus, investuosime į mobiliųjų duomenų perdavimo spartą, o taip pat į pasirengimą 5G plėtrai“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
 „Toliau sieksime klientams teikti patrauklios kainos pasiūlymus, investuosime į mobiliųjų duomenų perdavimo spartą, o taip pat į pasirengimą 5G plėtrai“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 17, 2019, 2:01 PM, atnaujinta Oct 17, 2019, 2:02 PM

Tiek pat procentų augo ir bendrovės pajamos lyginant pirmus tris šių metų ketvirčius su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m. – jis padidėjo nuo 172,6 mln. iki 184,9 mln. eurų.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža pastarąjį ketvirtį siekė 35,3 proc. Tai sudarė 22,6 mln. eurų – 1,3 proc. daugiau nei prieš metus.

Tuo tarpu lyginant šių ir praėjusių metų sausio–rugsėjo laikotarpius – bendrovės EBITDA padidėjo žymiai daugiau, iš viso 13,2 proc. Jos marža pasiekė 37,2 proc. ir sudarė 67,8 mln. eurų.

„Tokių rezultatų pasiekėme tik dėl visų komandos narių įsitraukimo. Kartu toliau sieksime klientams teikti patrauklios kainos pasiūlymus, investuosime į mobiliųjų duomenų perdavimo spartą, o taip pat į pasirengimą 5G plėtrai“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Trečiojo 2019 m. ketvirčio duomenimis, „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018-aisiais, bendras klientų skaičius padidėjo 1,8 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 200 tūkst. ir yra 6,2 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Nuosekliai augo ne tik operatoriaus klientų skaičius, bet ir jų suvartotų duomenų kiekis – pastarąjį ketvirtį jie yra beveik pusantro karto didesni nei pernai. Trečiąjį 2018-ųjų ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 29,3 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – net 41,6 tūkst. TB.

Operatoriaus tinkle buvo atlikta ir daugiau skambučių – pastarąjį ketvirtį jame buvo kalbėta 7 proc. daugiau minučių nei tuo pat metu pernai. Iš viso vartotojai trečiąjį 2019-ųjų ketvirtį telefonu prakalbėjo 1,1 mlrd. minučių.

Pastebimas ir vis dar augantis keliaujančių operatoriaus klientų vartojimas. Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2018-aisiais, pastarąjį ketvirtį jų duomenų naudojimas užsienyje išaugo pusantro karto – nuo 353 TB iki 561 TB. Operatoriaus klientai ES šalyse skambino taip pat dažniau – prakalbėtų minučių kiekis padidėjo nuo 61 mln. pernai iki 73,5 mln. šiemet.

Į ryšio kokybės gerinimą nuo metų pradžios „Tele2“ jau investavo 6,9 mln. eurų. Ypač daug dėmesio skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle jau dengia 98 proc. Lietuvos gyventojų ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis, Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvos teritorijoje siekia 99 proc. padengimą.

Lietuvoje veikia 1305 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.