SEB bankas diegs naują IT platformą: galimi paslaugų teikimo sąlygų pakeitimai

SEB bankas Lietuvoje kitų metų vasario 17 dieną įdiegs naują IT platformą, kuria bus valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų.

SEB bankas Lietuvoje kitų metų vasario 17 dieną įdiegs naują IT platformą, kuria bus valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. <br>Scanpix nuotr.
SEB bankas Lietuvoje kitų metų vasario 17 dieną įdiegs naują IT platformą, kuria bus valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. <br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 12, 2019, 1:48 PM, atnaujinta Dec 12, 2019, 1:50 PM

Kaip praneša bankas, pokyčiai nuo vasario klientams leis naudotis daugiau įvairių savitarnos galimybių interneto banke, o bankui nauja IT platforma ilgainiui padės sparčiau kurti modernius skaitmeninius sprendimus ir greičiau rinkai pristatyti naujas paslaugas. Įdiegusi naują IT platformą Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT sistemos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse ir galės pasiūlyti daugiau vienodų paslaugų ir sprendimų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Keičiant IT platformą klientams dauguma dabartinių sutarčių ir paslaugų sąlygų nesikeis. Mažesni mokėjimo, paslaugų planų, kortelių, indėlių, paskolų ir investavimo paslaugų teikimo sąlygų pakeitimai bus susiję su platformos vienodinimu Baltijos šalyse.

Verslo klientams svarbiausi pakeitimai bus susiję su kredito kortelių sąlygomis ir mokesčiais. Kai kuriems klientams mažės kredito kortelių „Mastercard Business“ naudojimo mokestis. Taip pat nebeliks elektroninės prekybos paslaugos „Bank link“ fiksuoto komisinio 0,5 euro mokesčio.

Taip pat planuojama, kad ateityje po naujos IT platformos įdiegimo esami banko klientai galės internetu atsidaryti naują papildomą sąskaitą, matyti sąskaitas kituose bankuose, iš jų pervesti pinigus ir naudotis kitais atvirosios bankininkystės privalumais.

Naujos IT platformos diegimo metu, vieną vasario mėnesio savaitgalį, banko klientai negalės naudotis kai kuriomis banko paslaugomis ir kanalais. Svarbiausios paslaugos, tokios kaip banko kortelės ar bankomatai, duomenų perkėlimo į naują sistemą metu veiks kaip įprastai, o trumpalaikis jų pertrūkis planuojamas tik naktį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.