„Tele2“ tinkle neveikia mokėjimo paslaugos

„Tele2“ tinkle laikinai neveikia mokamos paslaugos – negalima atsiskaityti už automobilių stovėjimą, naudotis viešojo transporto bilietais, taip pat įsigyti papildomų mobiliojo ryšio duomenų paketų.

 „Tele2“ tinkle laikinai neveikia mokamos paslaugos – negalima atsiskaityti už automobilių stovėjimą, naudotis viešojo transporto bilietais, taip pat įsigyti papildomų mobiliojo ryšio duomenų paketų.<br> 123rf nuotr.
 „Tele2“ tinkle laikinai neveikia mokamos paslaugos – negalima atsiskaityti už automobilių stovėjimą, naudotis viešojo transporto bilietais, taip pat įsigyti papildomų mobiliojo ryšio duomenų paketų.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 4, 2020, 8:09 AM, atnaujinta Mar 4, 2020, 8:17 AM

Siekdama apsaugoti klientų asmens duomenis, galimybę naudotis paslaugomis laikinai apribojo pati įmonė.

Sprendimą bendrovė priėmė paaiškėjus, kad iškilo rizika, jog mokėjimo metu tam tikri klientų duomenys gali tapti prieinami trečiosioms šalims.

„Tele2“ neturi informacijos, ar tokių atvejų buvo, tačiau klientų ir jų asmens duomenų saugumas yra didžiausias įmonės prioritetas. Apribodama paslaugų teikimą bendrovė šį saugumą užtikrina.

„Tele2“ atsiprašo klientų už nepatogumus ir deda visas pastangas, kad paslaugos įprasta tvarka veiktų artimiausiu metu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.