„Telia“ atidaro visus salonus: ką svarbu žinoti į juos susiruošus

Vyriausybei švelninat karantino sąlygas ir leidus prekybininkams atnaujinti veiklą, nuo pirmadienio klientus priima absoliuti dauguma „Telia“ salonų visoje Lietuvoje. Juose tiek darbuotojai, tiek klientai turi laikytis saugumo priemonių.

 Vyriausybei švelninat karantino sąlygas ir leidus prekybininkams atnaujinti veiklą, nuo pirmadienio klientus priima absoliuti dauguma „Telia“ salonų visoje Lietuvoje.<br> V.Skaraičio nuotr.
 Vyriausybei švelninat karantino sąlygas ir leidus prekybininkams atnaujinti veiklą, nuo pirmadienio klientus priima absoliuti dauguma „Telia“ salonų visoje Lietuvoje.<br> V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 27, 2020, 10:25 AM

„Karantino metu išsaugojome visas darbo vietas, o salonų darbuotojai klientus laikinai aptarnavo ir konsultavo nuotoliniu būdu, iš namų, todėl dabar galime operatyviai atnaujinti savo salonų darbą. Juose teikiamos visos įprastos paslaugos, nuo konsultacijų ir įrangos pardavimų iki mobiliojo parašo sutarčių sudarymo. Tačiau klientus raginame į salonus vykti tik esant būtinybei – kaip ir karantino metu, visas mūsų paslaugas ir prekes galima užsisakyti ir valdyti internetu, visos prekės žmonėms į namus pristatomos nemokamai“, – primena „Telia“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.

Atidarytuose „Telia“ salonuose laikomasi visų saugumo reikalavimų: darbuotojai dėvi apsaugos priemones, jų darbo vietos atskirtos specialiais permatomais skydais, patalpose galima nemokamai naudotis dezinfekciniu skysčiu. Salonuose vienu metu galinčių būti klientų skaičius valdomas atsižvelgiant į patalpų plotą ir darbuotojų skaičių, taip pat patalpos ir dažnai liečiami paviršiai nuolat dezinfekuojami.

„Telia“ prašo žmonių būti supratingais ir rūpintis savo bei aplinkinių saugumu – į salonus užeiti ne šeimomis, o po vieną, dėvėti veido kaukę, vienkartines pirštines. Informaciniai ekranai, plakatai ir žymėjimai ant grindų padeda laikytis ne mažesnio nei 2 metrų atstumo nuo kitų pirkėjų.

Mobiliojo parašo sutartis šešiuose „Telia“ salonuose klientai galėjo sudaryti jau nuo balandžio 16 dienos, o nuo praėjusios savaitės pradžios veikė 12 „Telia“ ir partnerių salonų, turinčių atskirą įėjimą iš lauko ir galimybę riboti lankytojų srautą. Dabar veiklą atnaujina likę „Telia“ klientų aptarnavimo centrai, įsikūrę įvairiuose prekybos centruose ir mažesniuose miestuose.

Dėl rekonstrukcijų kol kas laikinai neveikia Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“ bei Mažeikiuose esantys „Telia“ salonai.

„Telia“ duomenimis, karantino metu kone du kartus išaugo pardavimai internetu, taip pat padaugėjo šviesolaidinio interneto užsakymų, o mobiliojo ryšio klientai keičia savo planus į suteikiančius daugiau duomenų.

Kaip ir karantino metu, inžinierių komandos toliau tęsia darbą diegiant naujas paslaugas ir šalinant gedimus. Specialistai yra aprūpinti visomis reikiamomis apsaugos priemonėmis – rankų dezinfekciniais skysčiais, kaukėmis, vienkartinėmis pirštinėmis. Taip pat jie privalo laikytis ypatingos saugos ir prieš užeidami pas klientus į namus ar biurus įsitikinti, kad juose nėra sergančių žmonių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.