„Džiaugiamės, kad žmonės vieni kitus sveikino saugiai, nuotoliniu būdu. Bendravimo ir ryšio palaikymas su artimaisiais, ypač per didžiąsias metų šventes, yra kaip niekad reikšmingas. Mūsų tikslas ir toliau yra sklandaus bei kokybiško ryšio užtikrinimas savo klientams“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims Petras Masiulis.
Mobiliojo ryšio operatoriaus statistika atskleidė, kad pirmąją Kalėdų dieną skambučių skaičius stipriai išaugo – operatoriaus klientai kalbėjo beveik 40 proc. daugiau minučių nei įprastais gruodžio savaitgaliais.
Šventinį savaitgalį didžioji dalis sveikinimų skambučiais užfiksuoti pirmoje dienos pusėje, t.y. iki 14 val. Tuo tarpu skambinusių į užsienį buvo dešimtadaliu, t.y. 12 proc., mažiau nei įprastą gruodžio savaitgalį.
Tiek šv. Kūčių, tiek pirmąją Kalėdų dieną išaugo ir SMS žinučių skaičius. Atitinkamai šiomis dienomis išsiųsta 7 proc. ir 29 proc. daugiau žinučių nei įprastais gruodžio savaitgaliais.
„Tele2“ paslaugomis naudojasi kone kas antras Lietuvos gyventojas, todėl informacija yra išsami ir reprezentatyvi.
Operatoriaus valdomi didžiųjų duomenų (angl. Big Data) kiekiai leidžia atlikti analizes ir įžvelgti vartotojų elgsenos ypatybes bei padėti priimti sprendimus.