Lrytas.lt kovas pažymėtas naujais rekordais ir pokyčiais komandoje (8)

Vienas didžiausių naujienų portalų lrytas.lt pavasarį pasitiko įspūdingu pakilimu. Statistika rodo, kad galutinai atnaujintas portalo dizainas ir žurnalistų komandos darbas patenkino lankytojų poreikius ir lūkesčius.

 Lrytas.lt kovas pažymėtas naujais rekordais ir pokyčiais komandoje.<br> T.Bauro nuotr.
 Lrytas.lt kovas pažymėtas naujais rekordais ir pokyčiais komandoje.<br> T.Bauro nuotr.
 Lrytas.lt direktorius Tautvydas Mikalajūnas.<br> T.Bauro nuotr.
 Lrytas.lt direktorius Tautvydas Mikalajūnas.<br> T.Bauro nuotr.
Lrytas.lt IT ir dizaino skyriaus vadovas Giedrius Kvakšys.<br> T.Bauro nuotr.
Lrytas.lt IT ir dizaino skyriaus vadovas Giedrius Kvakšys.<br> T.Bauro nuotr.
 Lrytas.lt kovo mėnesį vidutinę dienos auditoriją išaugino beveik 80 tūkst. realių vartotojų.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Lrytas.lt kovo mėnesį vidutinę dienos auditoriją išaugino beveik 80 tūkst. realių vartotojų.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Sugeneruotos puslapių peržiūros pastarąjį mėnesį siekė daugiau kaip 129 mln.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Sugeneruotos puslapių peržiūros pastarąjį mėnesį siekė daugiau kaip 129 mln.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Kovo mėnesį ilgėjo vidutinis praleidžiamas lankytojo laikas – vienas vartotojas vidutiniškai naršymui skyrė 2 valandas ir 8 minutes.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Kovo mėnesį ilgėjo vidutinis praleidžiamas lankytojo laikas – vienas vartotojas vidutiniškai naršymui skyrė 2 valandas ir 8 minutes.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Bendras lankytojų skaičius kovo mėnesį didėjo ir siekė daugiau kaip 27 mln.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Bendras lankytojų skaičius kovo mėnesį didėjo ir siekė daugiau kaip 27 mln.<br> Lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Apr 7, 2021, 4:56 PM, atnaujinta Apr 7, 2021, 7:21 PM

Remiantis tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, portalas lrytas.lt kovo mėnesį išaugino vidutinę dienos auditoriją beveik 80 tūkst. realių vartotojų, o mėnesio realių vartotojų augimas viršijo 100 tūkst. – iki 1,1 mln.

„Jau kelerius metus pastebime tendenciją, kad skaitytojai vis dažniau renkasi skaityti naujienas mobiliuosiuose įrenginiuose, todėl atnaujindami portalą itin didžiulį dėmesį skyrėme mobiliajai portalo versijai, naršymo patogumui bei greičiui.

Kovo pradžioje naująją versiją, kurią kelis mėnesius galėjo testuoti mūsų lankytojai, pavertėme pagrindine. Lankytojai savo pastabomis ir komentarais itin prisidėjo prie portalo pagerinimo.

Daug dėmesio skyrėme jų atsiliepimams ir versiją vis tobulinome. Todėl galime pasidžiaugti, jog kovą sulaukėme didesnio lankytojų dėmesio“, – sako lrytas.lt IT ir dizaino skyriaus vadovas Giedrius Kvakšys.

Kovą kasdien portalą lrytas.lt vidutiniškai skaitė daugiau kaip 422 tūkst. vartotojų.

Pagrindinis rinkoje vidutinės dienos auditorijos rodiklis, lyginant su praėjusiu mėnesiu, augo sparčiausiai – beveik 20 procentų.

Neretais atvejais dienos auditorija priartėdavo ir prie pusės milijono, pagal šį rodiklį portalas palypėdavo į antrą poziciją tarp lankomiausių šalies naujienų portalų.

Kovo mėnesį ilgėjo vidutinis praleidžiamas lankytojo laikas, kuris leidžia portalui ir toliau tvirtai laikytis antroje pozicijoje.

Vienas vartotojas vidutiniškai naršymui skyrė 2 valandas ir 8 minutes.

Kaip rodo „Gemius“, geri rezultatai fiksuoti ir pagal puslapių peržiūros rodiklį – kovą sugeneruotos puslapių peržiūros siekė daugiau kaip 129 mln.

„Labai džiaugiamės, kad pateisiname vartotojų lūkesčius. Kovo mėnesį mūsų portalo skaitomumo augimas buvo be konkurencijos didžiausias tarp visų naujienų portalų.

Didelis įvertinimas, kad kasdien mūsų portalą skaitančios auditorijos vidurkis padidėjo beveik 80 tūkstančių. Tai – fantastiniai skaičiai! Sieksime dar labiau pateisinti savo skaitytojų lūkesčius ir pritraukti jų dar daugiau“, – sako lrytas.lt direktorius Tautvydas Mikalajūnas.

Dėmesys išskirtiniam turiniui

Pastarasis mėnuo portale buvo pažymėtas išskirtiniu ir šventiniu turiniu. Kovo 11-osios proga skaitytojai galėjo ne tik mėgautis išskirtiniais vaizdais ir turiniu, tačiau specialiai šiai progai buvo sukurtas testas apie Nepriklausomybės akto signatarus.

Startavo ir vienas didžiausių šių metų šventinių projektų – „Spalvingos Velykos“, kurios kvietė skaitytojus pasinerti į nuotaikingą ir įdomų šventės laukimą. Skelbtuose Velykų kalendoriaus ir receptų konkursuose dalyvavo per 14 tūkst. lankytojų. Išdalinta daugiau kaip 30 vertingų rėmėjų įsteigų dovanų.

„Lietuvos rytas“ kovą išleido naują ir išskirtinį žurnalo „Stilius Plius“ numerį. 2021-ųjų pavasario-vasaros numerio viršelį papuošė – akvarelės technika pieštas Astos Valentaitės portretas, kurį sukūrė garsus prancūzų menininkas Marcas Antoine'as Coulonas.

Lrytas.tv portalas savo žiūrovams per praėjusį mėnesį parodė beveik šimtą tiesioginių transliacijų ir sukūrė dar daugiau vaizdo reportažų apie svarbiausius įvykius šalyje bei pasaulyje. Galime pasidžiaugti, kad lrytas.tv pagal bendrą peržiūrų skaičių yra net aštuntas lietuviškas „YouTube“ kanalas – iš viso vaizdo įrašai peržiūrėti jau 50 mln. kartų.

Ypatingą dėmesį praėjusį mėnesį lankytojai skyrė video projektui „Mamos be mitų: kalba akušerės“. Žiūrimumo rekordus kiekvieną savaitę didino politinių aktualijų laida „#NeSpaudai“ su lrytas.lt ir dienraščio „Lietuvos rytas“ žurnalistais ir politikos apžvalgininkais Tadu Ignatavičiumi bei Vytautu Bruveriu.

Lrytas.tv turi ką pasiūlyti ir azartiškiems savo žiūrovams – kiekvieną trečiadienio vakarą transliuojamas intelektinis komandinis žaidimas „Žinovų klubas“ su vedėju Giedriumi Drukteiniu. Pastebima, kad internetiniu protmūšiu mėgaujasi vis daugiau žaidėjų ir žiūrovų.

Pastarąjį mėnesį matomas ir socialinių tinklų auditorijos įsitraukimo rodiklio didėjimas. Aktyviausiai iš visų naujienų portalų diskusijos vyko lrytas.ltFacebook“ platformoje – po publikuotu turiniu sulaukta daugiau kaip 266 tūkst. komentarų. Kokybiškas ir įtraukiantis turinys lėmė lankytojų skaičiaus didėjimą beveik 20 proc.

Reikšmingi pokyčiai komandoje

Lrytas.lt kovą plėtė savo komandą ir vis dar kviečia prisijungti ne vieną savo srities specialistą.

Reklamos pardavimų skyrius taip pat stiprino pozicijas. „Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupės generalinio direktoriaus pavaduotojos komercijai pareigas pradėjo eiti Ieva Martusevičienė, turinti ilgametę pardavimų patirtį žiniasklaidos srityje. Taip pat prie komandos prisijungė reklamos internete projektų vadovė Agnė Štenger.

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupėje rinkodaros vadovės pareigas eiti paskirta Gintarė Kaminskienė, pastaruoju metu dirbusi lrytas.lt reklamos pardavimų grupės vadove.

Nuo šiol G.Kaminskienė kurs ir įgyvendins visos žiniasklaidos grupės rinkodaros strategijas, valdys prekės ženklo tobulinimo procesą.

Įsibėgėjus pavasariui lrytas.lt pateiks skaitytojams tiek informacinio, tiek pramoginio turinio projektų.

Startavęs projektas „Mano sodyba“, jau dabar kviečia skaitytojus dalintis savo sodybų ir kiemų nuotraukomis, o gražiausių išrinktų sodybų savininkai bus apdovanojami.

Artėjant šilčiausiai metų šventei – Mamos dienai, portalas pristatys ir kvies išsakyti nuoširdžiausius žodžius ir linkėjimus mamoms projekte „Tau, Mama“. O kartu su sveikinimais nusiųsti ir kvapnią dovaną.

Portale daug dėmesio sulauks ir laukiamiausias muzikos reginys „Eurovizija“. Portalo lankytojams bus pateikiami ne tik išskirtiniai interviu, nuotraukų galerijos, video medžiagos ir kt., bet laukia ir daug kitų staigmenų.

Šiuos ir dar daugiau projektų bei konkursų galima rasti skiltyje „Projektai“. Kviečiame skaityti, stebėti ir dalyvauti. Lrytas.lt – norintiems žinoti daugiau!

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.