„Džiaugiamės, kad išaugus vartotojų poreikiams, galėjome užtikrinti sąlygas kokybiškai dirbti ir mokytis iš namų. Tai reiškia, kad sugebame lanksčiai reaguoti ir vartotojų poreikius atliepti čia ir dabar, o bendrovės darbuotojų pastangos ir investicijos į ryšio plėtrą yra prasmingos“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Remiantis RRT pateikta pirmojo 2021 m. ketvirčio ataskaita, lyginant su kitais šalies operatoriais, bendras per ketvirtį išsiųstų ir priimtų duomenų kiekis didžiausias buvo „Tele2“ vartotojų gretose. Iš viso operatoriaus tinkle suvartota 78,5 tūkst. TB duomenų, iš kurių didžioji dauguma – naudojant LTE ir spartesnes technologijas. Suvartotų duomenų kiekis 4,4 proc. lenkia artimiausią rinkos dalyvį ir, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2020-aisiais, augo 56 proc.
Mobiliųjų duomenų vartojimo augimui daugiausia įtakos turėjo įsitvirtinęs nuotolinis darbas ir mokslas iš namų. Skaičiuojama, kad per mėnesį kiekvienas operatoriaus klientas vidutiniškai išnaršė kiek daugiau nei 22 GB.
Ataskaitos duomenimis, pagal SIM kortelių skaičių, „Tele2“ pirmąjį šių metų ketvirtį užima ir didžiausią Lietuvos elektroninių ryšių rinkos dalį – 46,4 proc. Tai yra 1,7 mln. SIM kortelių, iš kurių 205,1 tūkst. priklauso pastaraisiais metais ypač sparčiai augančiam verslo segmentui.
Į ryšio kokybės gerinimą operatorius pirmąjį šių metų ketvirtį investavo 2,2 mln. eurų. Ypač daug dėmesio skiriama 4G+ tinklo vystymui ir 5G plėtrai.
4G+ „Tele2“ tinkle dengia 98,7 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos, tuo tarpu 4G++ ryšys siekia 83,8 proc. Lietuvos gyventojų. Šalyje iš viso veikia 1400 4G, 4G+ ir 4G++ „Tele2“ bazinės stotys.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos elektroninių ryšių 2021 m. pirmojo ketvirčio ataskaitą galima rasti čia.