„Facebook“ pakeitė savo pavadinimą

„Facebook“ pakeitė įmonės pavadinimą į „Meta“, praneša CNN.

„Facebook“.<br>123rf nuotr.
„Facebook“.<br>123rf nuotr.
„Facebook“.<br>123rf nuotr.
„Facebook“.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2021-10-28 21:42, atnaujinta 2021-10-28 22:01

Ketvirtadienio vakarą paskelbta, kad įmonė tokį sprendimą priėmė sulaukusi kritikos po to, kai buvo nutekinta dešimtys tūkstančių vidinių dokumentų.

Kaip ir buvo skelbta iš anksto, apie pokyčius ir priimtą skelbimą spalio 28 dieną vyksiančioje bendrovės konferencijoje „Connect“ pranešė „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas

Dėl šio pakeitimo, „Facebook“ taps tik viena iš bendrovės dukterinių įmonių, kartu su „Instagram“ ir „WhatsApp“, o ne į pagrindinį prekės ženklą.

Prekės ženklo pavadinimo keitimas galėtų būti dalis pastangų pagerinti „Facebook“ reputaciją ir atversti puslapį po daugybės viešųjų ryšių skandalų, tame tarpe ir pasirodžiusius pranešimus apie neigiamą jo produktų poveikį kai kurių vartotojų psichinei sveikatai.

Manoma, kad šis pokytis pranašauja bendrovės siekį būti žinomai „ne vien dėl socialinės žiniasklaidos ir visų su ja susijusių blogybių.“

Dar trečiadienį „Facebook“ trečiadienį atsisakė komentuoti šiuos gandus.

Pirmadienį savo tinklaraštyje „Facebook“ paskelbė, kad per ateinančius penkerius metus Europos Sąjungoje planuoja sukurti 10 tūkst. naujų aukštos kvalifikacijos darbo vietų vadinamajai metavisatai kurti.

Metavisata – tai bendras terminas, reiškiantis teorinę ateities interneto versiją, kurią sudaro bendros 3D virtualios erdvės, sujungtos į virtualų pasaulį.

Primename, kad „Facebook“ patyrė didelį spaudimą po to, kai buvusi bendrovės darbuotoja France Haugen JAV Kongresui pareiškė, kad „Facebook“ „iškėlė astronominį pelną aukščiau už žmones“, kenkia vaikams ir destabilizuoja demokratiją.

F.Haugen „Wall Street Journal“ nutekino daugybę dokumentų, o tarp jų ir vidaus tyrimą, atskleidžiantį, kad 30 proc. paauglių mergaičių mano, jog „Instagram“ dar labiau didina nepasitenkinimą savo kūnu.

Anksčiau šį mėnesį „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Instagram“ taip pat kelias valandas neveikė. „Daugiau nei penkias valandas „Facebook“ nebuvo naudojamas siekiant gilinti nesutarimus, destabilizuoti demokratijas ir priversti jaunas mergaites ir moteris blogai jaustis dėl savo kūno“, – Kongrese sakė F.Haugen.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.
Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.