„Tele2“ ir pagalbą teikiančių organizacijų parama ukrainiečiams: kas įgyvendinta nuo karo pradžios

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ nuo karo Ukrainoje pradžios teikia įvairią pagalbą ukrainiečiams ir jiems padedančioms organizacijoms. Operatorius dalinasi savo ir parama besirūpinančių organizacijų iki šiol suteiktos paramos statistikos duomenimis.

 Mobiliojo ryšio operatorius nuo karo Ukrainoje pradžios teikia įvairią pagalbą ukrainiečiams ir jiems padedančioms organizacijoms.<br> T.Bauro nuotr.
 Mobiliojo ryšio operatorius nuo karo Ukrainoje pradžios teikia įvairią pagalbą ukrainiečiams ir jiems padedančioms organizacijoms.<br> T.Bauro nuotr.
 Įmonės generalinis direktorius Baltijos šalims Petras Masiulis.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
 Įmonės generalinis direktorius Baltijos šalims Petras Masiulis.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Apr 8, 2022, 11:50 AM

„Šių didelių išbandymų akivaizdoje padedame ukrainiečiams taip, kaip galime geriausiai. Parama organizacijoms, teikiančioms pagalbą Ukrainos žmonėms, yra mūsų, verslo lyderių, pareiga ir atsakomybė. Šiandieninės situacijos kontekste labai svarbu suvienyti jėgas ir nenustoti teikti reikalingą pagalbą“, – sakė įmonės generalinis direktorius Baltijos šalims Petras Masiulis.

Nemokamos „Pildyk“ SIM kortelės

Karo situacijoje Ukrainos žmonėms padedančioms organizacijoms – „Raudonasis Kryžius“ ir „Stiprūs kartu“ mobiliojo ryšio operatorius perdavė nemokamų „Pildyk“ SIM kortelių. Organizacijos pasirūpino, kad kortelės operatyviai pasiektų į Lietuvą atvykusius ukrainiečius. SIM korteles gavę žmonės gali tris mėnesius nemokamai ir neribotai skambinti, rašyti SMS žinutes ir naudotis neribotu internetu Lietuvoje.

Organizacijos į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams įvairiuose miestuose jau išdalino daugiau nei 31 tūkst. SIM kortelių. Iš jų aktyvuota jau apie 65 proc. (20 313 kortelių). 29 proc. ukrainiečių nemokamomis paslaugomis naudojasi Vilniuje, 12 proc. Kaune, 9 proc. Klaipėdoje ir 4 proc. Šiauliuose.

Bendrovės darbuotojai pagalbos linijoje

Siekiant užtikrinti efektyvų ir greitą darbą „Stiprūs kartu“ įkurtoje pagalbos linijoje, operatorius prisidėjo tiek techniniais sprendimais, tiek ir kontaktų centro konsultantų pajėgomis. Kontaktų centro darbuotojai teikė informaciją į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams bei lietuviams, norėjusiems padėti. Operatorius buvo atsakingas už 100 proc. „Stiprūs kartu“ skambučių srauto valdymą nuo vasario 28 d. iki balandžio 3 d. imtinai. Per šį laikotarpį pagalbos linijoje savanoriavo 27 įmonės kontaktų centro darbuotojai.

Iš viso atsiliepta į beveik 11 tūkst. skambučių, apie 40 proc. skambučių atsiliepta rusų kalba, o 60 proc. lietuvių kalba. Bendrovės darbuotojai užfiksavo 575 skubius pagalbos atvejus. Darbuotojų savanorystė pagalbos linijoje padėjo organizacijai „Stiprūs kartu“ apgyvendinti 22 724 ukrainiečius. Iš viso organizacija šiai dienai yra atsakiusi į 11 934 pagalbos prašymus.

Paaukoti įrenginiai

Vasario pabaigoje startavusi įmonės iniciatyva pakvietė gyventojus ukrainiečiams aukoti nebenaudojamus, tačiau veikiančius įrenginius. Salonuose surinktus prietaisus įmonės darbuotojai kruopščiai atrinko, patikrino ir perdavė „Stiprūs kartu“ ir „Raudonojo Kryžiaus“ organizacijoms. Per šį akcijos laiką iš viso surinkta ir organizacijoms perduota apie 1000 telefonų ir planšetinių kompiuterių.

Savanoriai prietaisus išvežiojo po ukrainiečių registracijos centrus visoje Lietuvoje. Savanorių teigimu, įrenginiai pirmiausia dalinami negirdintiems žmonėms, kadangi išmanieji yra vienintelė jų komunikavimo priemonė. Taip pat prietaisai teikiami moksleiviams, kad jie galėtų prisijungti prie nuotolinių pamokų.

Nemokamas internetas

Operatorius į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams skyrė 200 „Laisvo interneto“ maršrutizatorių. Nuo karo bėgantys Ukrainos žmonės 3 mėnesius galės naudotis neribotu internetu nemokamai. 200 interneto maršrutizatorių yra išskirstyti į „Raudonojo Kryžiaus“ punktus, teikiančius humanitarinę pagalbą ukrainiečiams. Įrenginiai atiteks į Lietuvą atvykusioms ukrainiečių šeimoms, kurios čia atkeliavo su vaikais ar apsistojo nuošalesnėse vietose, kur nėra interneto.

„Raudonasis Kryžius“ iki šiol padėjo 35 743 ukrainiečiams visoje Lietuvoje, į organizacijos veiklą įsitraukė 10 931 savanoris.

Bendrovė taip pat skyrė 60 planšetinių kompiuterių „Maisto bankui“. Suteikta įranga savanoriams leido išdalinti apie 31 tūkst. maisto kortelių nuo karo bėgantiems ukrainiečiams.

„Raudonasis Kryžius“, „Stiprūs kartu“, „Blue Yellow“, „Lūkšų vyrai“, „Maisto bankas“ ir kitoms organizacijoms operatorius skyrė paramą bei suteikė reikalingos įrangos už daugiau nei 34 tūkst. Eur.

Bendra statistika

1. Išdalinta daugiau nei 31 tūkst. „Pildyk“ SIM kortelių, iš jų aktyvuota apie 65 proc. (20 313 kortelių).

2. 27 įmonės kontaktų centro darbuotojai savanoriavo „Stiprūs kartu“ įkurtoje pagalbos linijoje ir atsiliepė į beveik 11 tūkst. skambučių.

3. Bendrovės darbuotojai užfiksavo 575 skubius pagalbos atvejus. „Stiprūs kartu“ apgyvendino 22 724 ukrainiečius. Iš viso organizacija šiai dienai yra atsakiusi į 11 934 pagalbos prašymus.

4. Iniciatyvos metu surinkta ir organizacijoms perduota apie 1000 panaudotų telefonų ir planšetinių kompiuterių.

5. Į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams operatorius skyrė 200 „Laisvo interneto“ maršrutizatorių.

6. „Raudonasis Kryžius“ iki šiol padėjo 35 743 ukrainiečiams visoje Lietuvoje, į organizacijos veiklą įsitraukė 10 931 savanoris.

7. Įmonė skyrė 60 planšetinių kompiuterių „Maisto bankui“.

8. Ukrainiečiams padedančioms organizacijoms bendrovė suteikė paramą ir įrenginių už daugiau nei 34 tūkst. Eur.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.